loading...
همه چی فورا | دانلود,اهنگ,فیلم,عکس,برنامه,بازی,تم,اندروید,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1135 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نیازمند اندروید 2.1 به بالا

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بازی های محبوب پلتفورم های اندروید میباشد که در گوگل پلی بیش از 40 میلیون بار دانلود شده است. این بازی باعث میشود بر سر کوچکترین امتیاز با دوستان خود به رقابت و چالش بپردازید. بازی مربوط به موتور کراس میباشد که به وسیله سه دکمه لمسی ایجاد شده بر روی صفحه نمایش از قبیل گاز، پرش و ترمز باید از موانع پرش کرده، از حلقه های آتش، بلندی و ... عبور کنید. تمامی حرکات این بازی نمایشی بوده و به منظور کسب بیشترین امتیاز است. دقت برای کنترل سرعت موتور یکی از سخت ترین کارهای این بازی اندرویدی است و اینکه چه زمانی از دکمه کمک فنر برای پرش استفاده کنید بسیار مهم است. شما با کسب امتیاز میتوانید موتور یا شخصیت موتور سوار را تغییر دهید و موتور کراس خود را به سلیقه خود درآورید. این بازی اندروید دارای 12 مرحله کاملا آزاد است و در مجموع دارای 76 مرحله در 4 جبهه مختلف می باشد. بازی دارای گرافیک خوبی بوده و گیم پلی آن میتواند نظر شما را جلب کند. هم اکنون میتوانید آخرین ویرایش بازی Trial Xtreme 3 را از همه چی فورای دریافت کنید.

بازی موتور کراس برای اندروید - Trial Xtreme 3 6.2 Full Android Game



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1226 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Megamind - بازی موبایل مگاماید

بازی بسیار جذاب Megamind یكی از جمله بازیهای مهیج اكشن نسخه موبایلی می باشد. كه چندی پیش فیلم آن با موفقیت اكران شد و با استقبال خوبی هم همراه بود كه این بار نسخه جاوا برای گوشی های موبایل ساخته شده است.دارای محیطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافیك خوبی نیز برخوردار می باشد. بازی Megamind با فرمت جاوا ارائه شده و بر روی تمامی گوشی های موبایل با رزولوشن 128x160, 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 پیکسل قابل اجرا می باشد.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1352 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

.

شاید جست و جو در اینترنت و وب گردی یکی از علاقه مندی های ما باشد. داشتن یک مرورگر با سرعت زیاد، امنیت بالا و کارایی ساده خواسته هر کاربر اینترنتی است. مرورگر اینترنتی Chrome می تواند گزینه مناسبی برای گشت و گذار و جست وجو در اینترنت باشد. به تازگی کمپانی google نسخه جدید Chrome را برای انواع موبایل های موجود در بازار طراحی نموده تا همه بتوانند به راحتی به صفحه های اینترنتی دست یابند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ... 
admin بازدید : 1207 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی اکشن و اچ دی Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. هر چیزی که شما از یک بازی خوب و عالی انتظار دارید همانند گرافیک فوق العاده، صداهای هیجان انگیز پس زمینه، سلاح ها و قدرت های ویژه و ... در این بازی که طرفداران زیادی را درسرتاسر جهان به خود اختصاص داده است، گنجانده شده است. پس فرصت دانلود را از دست ندهید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با مافیا مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر, تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
admin بازدید : 561 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

1392/10/25 - تغییرات: نسخه جدید اندروید (v1.2.0g Offline) جایگزین شد.

نسخه ی جدید بازی آسفالت Asphalt 8: Airborne نسخه هوابرد یا همان آسفالت 8 که دارای 47 ماشین جدید و لوکس شامل وگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری، پاگانی زوندا و ... می باشد. که شما میتوانید علاوه بر مسابقه در خیابان ها با پرش از روی سکو ها،می بایست در هوا نیز توانایی های خود را به چالش بکشید. نسخه هوابرد از جهات مختلف سرعت، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.
شما میتوانید با انتخاب 9 مکان مختلف از جمله، ونیس، صحرای نوادا، ایسلند و ... با دیگر دوستان خود به رقابت بپردازید. در صورت انتخاب حالت Career Mode میتوانید از 8 فصل و 180 مرحله جذاب بهره مند گردید. افکت های جذاب گرافیکی و صدا های واقعه ای موتور خودروهای ذکر شده و برگزاری مسابقات به صورت آنلاین با دیگر دوستان تا 8 نفر همزمان از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1057 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



دانلود Auto Call Recorder Pro

 نرم افزار ضبط خودکار مکالمات برای اندروید

 

Auto Call Recorder Pro v3.5 برای شما این امکان را فراهم می سازد که به صورت خودکار تمامی مکالمات خود را در گوشی خود ضبط و ذخیره نمایید و هر وقت که خواستید دوباره آن را پخش کنید و شاید دوست داشته باشید که بعضی از مکالمات خود را چندین بار گوش دهید و یا مکالمات مهمتان را همیشه در دسترس داشته باشید، ولی برای انجام این کارها نیاز به ذخیره مکالمه ها دارید. ما به شما این مژده را میدهیم که نرم افزار ضبط خودکار صدا به نام Auto Call Recorder Pro این قابلیت ها را برای شما فراهم آورده است که کار شما در قابلیت های گفته شده ی بالا آسان کند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 2473 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



 

دانلود ماهنامه چلیپا بهمن ۹۲

 

امروز برای شما دوستان عزیز کتاب ماهنامه موبایل چلیپا نسخه بهمن ۹۲ رو آماده دانلود کردیم. کتاب ماهنامه میهن ایبوک به صورت جاوا و آندروید می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. شما هم اکنون می توانید کتاب چلیپا را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 668 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Strike Team v1.0.30 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Call of Duty Strike Team اندروید

بازی ندای وظیفه: تیم ضربت برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

Call of Duty Strike Team نسخه جدید بازی کال آف دیوتی است که برای گوشی اندروید که از پایه برای دستگاه های گوشی و تبلت کاربران ساخته شده، تجربه تماما جدید و متفاوتی از انجام بازی اول شخص و سوم شخص Call of Duty را به شما ارائه می دهد. اعضای تیم ضربت خود را در بازی انتخاب کرده و مهارت های آنان را پیش از آنکه به میدان نبرد در محیط های گوناگون بازی اعزام کنید، به طور کامل سفارشی سازی کنید. بازی Call of Duty Strike Team ویژگی انقلابی سوئیچ بین نمای حرکت و شلیک اول شخص و نمای سوم شخص حملات جوخه ای شناسایی و هماهنگی به صورت پویا را دارد.

بازی در سال ۲۰۲۰ انجام می شود و تنش در میان ابرقدرت ها بالا گرفته است؛ در یک حمله غافلگیرانه، ایالات متحده آمریکا خود را در جنگ با دشمنی ناشناخته می یابد. ماموریت شما در بازی Call of Duty Strike Team ، رهبری یک تیم عملیات ویژه مشترک در یک تلاش جهانی برای شکار کردن مسئولان این حملات است. در این راه قدم بردارید و بین حالت اکشن اول شخص و سوم شخص سوئیچ کنید. اعضای جوخه خود را به طور استراتژیکی با سلاح ها، تجهیزات و زره پوش ها سفارشی سازی کنید.

بازی در چندین حالت از جمله حالت چالشی (CAMPAIGN MODE) و حالت بقاء (SURVIVAL MODE) انجام می شود طوری که هر یک تجربه متفاوتی از بازی را ارائه می دهند. این بازی بر روی گوشی ها و تبلت هایی قابل نصب است که اندروید ۴ و به بالا داشته باشند و همچنین این بازی با دیتا قرار گرفته است و  شما کاربران می توانید بازی Call of Duty Strike Team را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت همه چی فورای  دریافت و بر روی گوشی یا تبلت های اندرویدی خود نصب و از بازی لذت ببرید.

admin بازدید : 563 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Crayon Physics Deluxe برای اندروید

 

Crayon Physics Deluxe v1.0.4 احتمالا شما این بازی را بر روی کامپیوتر تجربه کرده اید . این بازی در سبک پازل فیزیکی عرضه شده است و یکی از جالبترین و اعتیادآور ترین بازی های اندروید میباشد . در این بازی شما میتوانید براساس خلاقیت خود ، تمام بازی را پیش ببرید و به هدفتان که همان رساندن گلوله به ستاره است ، برسید .

هر مرحله از بازی ، براساس خلاقیت حل میشود و ممکن است صدها راه حل مختلف برای آن وجود داشته باشد . پیشنهاد میکنم بازی Crayon Physics Deluxe برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت همه چی فورای دانلود دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 655 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)


اس ام اس های بی نهایت زیبا

SMS Ziba

عاشق اسمم می شوم

وقتی تو صدایم می کنی

اس ام اس های بی نهایت زیبا

SMS Ziba

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم

خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1906
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,336
  • بازدید ماه : 4,906
  • بازدید سال : 24,055
  • بازدید کلی : 1,223,343
  • کدهای اختصاصی