loading...
همه چی فورا | دانلود,اهنگ,فیلم,عکس,برنامه,بازی,تم,اندروید,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1551 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

خواندن فکر شما از پشت مانیوتور !!! 
واقعا عجیبه این مطلب ،
برای خواندن ذهن خود روی شروع کلیک کنید . 

خوشتون اومد نظر فراموش نشه


شروع 

admin بازدید : 1329 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود Malwarebytes Anti-Malware

نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب + نسخه رایگان

 

 

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300 این برنامه یک آنتی تروجان رایگان و قدرتمند و کارامد برای محافظت از سیستم در برابر بدافزارها و تروجان های مخرب میباشد. این نرم افزار به صورت هوشمند در هر لحظه به تست سیستم شما پرداخته و هر لحظه امنیت آن را در برابر بدافزارها به سریع ترین صورت ممکن حفظ می کند. از ویژگی های این برنامه بلوکه کردن و حذف برنامه های در حال اجرای مخرب می باشد که قبل از آسیب رساندن به سیستم همه آنها را قبل از اجرا شناسایی و پاک می کند.

نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware از آن جهت که اختصاصا برای بدافزارها و مخرب های خطرناک طراحی شده است کارایی بسیار بهترین از آنتی ویروس های عمومی خواهد داشت و آن دسته از برنامه های مخرب که آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن نیستند را از تیغ خود می گذراند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware را به همراه نسخه رایگان آن از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



دانلود در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 440 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Toolkit 2.5 Beta 5

 

 

Microsoft Toolkit نرم افزاری محبوب است که استفاده رایج از او فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس است که معمولا باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چون که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردر گمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران نیاز می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این نرم افزار شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند. همچنین شما کاربران می توانید این نرم افزار را به صورت لینک مستقیم و رایگان از سایت همه چی فورای دریافت کنید.
admin بازدید : 633 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه خبرگردی برای اندروید

نرم افزار جمع آوری اخبار روز ایران و جهان برای گوشی اندروید

 

خبرگردی برای اندروید یک نرم افزار دریافت آخرین و تازه ترین اخبار برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم از افرادی هستید که هر روز خبرهای روز داخلی و خارجی را دنبال میکنید به شما برنامه خبرگردی را پیشنهاد میکنیم. این نرم افزار یک نرم افزار کامل برای برای دستیابی به اخبار روز می باشد. کار نرم افزار khabargardi به این صورت است که به سایت های خبری معتبر سر زده و اخبار آن ها را جمع آوری به و نمایش میگذارد.

از مهمترین ویژگی های برنامه خبرگردی میتوان به نمایش پربازدیدترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته, نمایش مهمترین خبرهای ۲۴ ساعت گذشته, امکان مشاهده اخبار به صورت آفلاین و غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید جدیدترین خبرهای داخلی و خارجی که سایت ها مختلف منتشر میکنند را در اسمارت فون خود بخوانید هم اکنون میتوانید برنامه خبرگردی را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 624 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 


اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.




دانلود در ادامه مطلب : 

admin بازدید : 567 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

 

دانلود SketchBook Mobile برای اندروید

 

نرم افزار SketchBook Mobile بدون شک یکی از برترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی طراحی و نقاشی حرفه ای برای اندروید است . خیلی از هنرمندان و طراحان حرفه ای از این نرم افزار استفاده میکنند و با استفاده از ابزارهای کامل آن ، شما می‌توانید طرحهای بسیار زیبایی را بر روی تبلت و اسمارت فون اندرویدی خودتان ایجاد کنید .

این نرم افزار دارای انواع قلم‌ها ، رنگها و ابزارهای نقاشی و طراحی نیز میباشد . شما میتوانید نرم افزار SketchBook Mobile را از ادامه ی مطلب و به طور مستقیم از سایت همه چی فورای دریافت نمایید .

admin بازدید : 741 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

 

دانلود KMPlayer Final

 

KMPlayer ۳.۸.۰.۱۱۹ کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1352 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

.

شاید جست و جو در اینترنت و وب گردی یکی از علاقه مندی های ما باشد. داشتن یک مرورگر با سرعت زیاد، امنیت بالا و کارایی ساده خواسته هر کاربر اینترنتی است. مرورگر اینترنتی Chrome می تواند گزینه مناسبی برای گشت و گذار و جست وجو در اینترنت باشد. به تازگی کمپانی google نسخه جدید Chrome را برای انواع موبایل های موجود در بازار طراحی نموده تا همه بتوانند به راحتی به صفحه های اینترنتی دست یابند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ... 
admin بازدید : 1057 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



دانلود Auto Call Recorder Pro

 نرم افزار ضبط خودکار مکالمات برای اندروید

 

Auto Call Recorder Pro v3.5 برای شما این امکان را فراهم می سازد که به صورت خودکار تمامی مکالمات خود را در گوشی خود ضبط و ذخیره نمایید و هر وقت که خواستید دوباره آن را پخش کنید و شاید دوست داشته باشید که بعضی از مکالمات خود را چندین بار گوش دهید و یا مکالمات مهمتان را همیشه در دسترس داشته باشید، ولی برای انجام این کارها نیاز به ذخیره مکالمه ها دارید. ما به شما این مژده را میدهیم که نرم افزار ضبط خودکار صدا به نام Auto Call Recorder Pro این قابلیت ها را برای شما فراهم آورده است که کار شما در قابلیت های گفته شده ی بالا آسان کند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 2473 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



 

دانلود ماهنامه چلیپا بهمن ۹۲

 

امروز برای شما دوستان عزیز کتاب ماهنامه موبایل چلیپا نسخه بهمن ۹۲ رو آماده دانلود کردیم. کتاب ماهنامه میهن ایبوک به صورت جاوا و آندروید می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. شما هم اکنون می توانید کتاب چلیپا را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 445 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود برنامه  LastPass Password Mgr Premium* 3.0.21



LastPass-Password-Mgr-Premium


پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .


LastPass Password Mgr یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند بتوانید پسورد های مختلفی که دارید را به سادگی ، سرعت و امنیت بالا مدیریت نمایید .

ویژگی ها :
- طراحی شده به صورت داخل مرورگر که امکان پرد کردن خودکار اطلاعات فرم ها مربوط به هر سایت را فراهم می آورد .
- قابلیت تولید پسورد های ایمن
- اضافه ، ویرایش و حذف اطلاعات یک سایت
- امکان افزودن تصویر‌، صدا و نوشته برای هر پسورد
- و …

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 444 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

مرورگر اینترنت Firefox Browser for Android 26.0.1 Final به صورت رسمی از شرکت موزیلا منتشر شده است. این مرورگر موبایل بهترین گشت و گذار را در گوشی موبایل شما به ارمغان می آورد. سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. این مرورگر موبایل از آخرین استانداردهای وب نظیر HTML، CSS و javascript و همچنین APIها پشتیبانی می کند. با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.



برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 393 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

soft98


GO SMS Pro Premium 5.34 یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.






برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

admin بازدید : 383 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)


soft98

Loaris Trojan Remover 1.3.0.7نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 882 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Color Draw For Kids v 4.0 – اندروید 

بازی Color Draw For Kids یکی از بهترین بازی ها برای لذت بردن از طراحی و رنگ آمیزی است که برای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ به بالا طراحی شده است . این بازی با انتخاب طرح های سیاه و سفید اولیه به همراه یک سه پایه ی نقاشی آغاز می شود, در مرحله ی بعد شما می توانید با انتخاب قلم و مداد رنگ های مختلف و همچنین تغییر شفافیت و کدورت به تزیین طرح خود بپردازید.  این بازی ۵۰ طرح اولیه دارد که البته می توانید طرح های بیشتر و جذاب تری را نیز خریداری نمایید. برای دریافت این بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


 

admin بازدید : 763 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)


وب سایت امروزه درمیان کاربران کامپیوتر توجه  بسیاری را به خود جلب کرده است. برای
یادگیری این کار نیاز به گذارندن دوره های تخصصی و صرف زمان زیادی می باشد. طراحی
وب سایت همان طور که در معرفی برنامه
Trendy Flash Site Builder  گفته شد به دو نوع کلی از نظر ظاهری تقسیم می شود ،
یک نوع به صورت کاملا FLash و  نوع دوم به صورت کد نویسی
و متن همراه با ادقام تصاویر. امروز در این مطلب به شما نرم افزاری را معرفی می
کنیم که در ۵ مرحله به صورت کاملا آسان و بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی وب
توانایی ساخت وب سایت از نوع دوم را در اختیار شما قرار می گیرد.

Website X5 Designer نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما
قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard
برنامه در ۵ مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای ۱۰۰۰ قالب مختلف جهت
ساخت وب سایت می باشد.



( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 759 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار مدیریت پسووردها در اینترنت AI RoboForm Enterprise v7.8.9.5

 

AI RoboForm نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی در زمینه یادآوری رمزهای عبور سایت های مختلف می باشد. توسط این نرم افزار نام کاربر و همچنین رمز عبور متعلق به آن کاربر به محض ورود به سایت به صورت خودکار وارد شده و کاربر می تواند بدون وارد کردن هر دفعه رمز عبور خود، از آن استفاده کرده و به اکانت خود دسترسی داشته باشد. همچنین غیر از یادسپاری رمزهای عبور AI RoboForm قادر است تا مشخصات فردی شما را به خاطر بسپارد تا در هنگام پر کردن فرم های مختلف از اطلاعات شما استفاده شود و فرم مورد نظر سریع تر پر شود. همچنین این نرم افزار این قابلیت را برایتان فراهم می کند تا از اطلاعات ذخیره شده یک نسخه پشتیبان بگیرید و همیشه آن را داشته باشید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 568 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رنگی کردن عکس های سیاه و سفید Recolored v1.1.0

 

شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران دیگر عکس های قدیمی و سیاه و سفیدی در رایانه خود دارید که خاطرات بسیار زیادی نیز با آنها دارید. اما الان دوست دارید که این تصاویر را رنگی کنید و بیشتر از آن لذت ببرید. انجام چنین کاری با نرم افزار فتوشاپ ممکن است! اما این کار بسیار دشوار است و تنها کسانی که مهارت بسیار بالایی در کار با این نرم افزار داشته باشند قادر خواهند بود چنین کاری را انجام دهند. اما برای کاربران مبتدی که نمی توانند عملیات رنگی کردن تصاویر را در فتوشاپ انجام دهند پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار Recolored می باشد که قادر است به صورت بسیار حرفه ای عملیات رنگی کردن تصاویر قدیمی را برایتان انجام دهد. این نرم افزار از فناوری قدرتمندی به نام Colorization برای رنگی کردن تصاویر استفاده می کند. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار یک کتابخانه قرار داده شده است که در آن رنگ پیشفرض قسمت های مختلف نظیر پوست، چشم، مو، چمن، فلزات و … گنجانده شده است تا کار برای کاربران راحت تر شود.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 545 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت بر روی DVD ها Tipard DVD Ripper Platinum 6.2.18

 

Tipard DVD Ripper Pack Platinum یک بسته قدرتمند می باشد که در آن برنامه های به منظور مختلف نظیر تبدیل کننده، ریپ(کپی) کننده دیسک، ایجاد کننده دی وی دی و تبدیل کننده پلانتیوم آیفون گنجانده شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا مدیریتی بسیار کامل بر روی دیسک های DVD داشته باشید. توسط Tipard DVD Ripper Pack Platinum قادر خواهید بود انواع دیسک های دی وی دی را به سادگی ریپ کنید و یک کپی از آن در درون رایانه داشته باشید. تریم کردن ، برش و چسباندن سورس فایل های دی وی دی یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت هایی نظیر تبدیل فیلم های دی وی دی به MP4, H264, AVI, WMV, FLV, MKV, MPEG1, MPEG2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, MOV, RM, RMVB، قابلیت تبدیل فرمتهای MP4, H264, AVI, WMV, FLV, MKV, MPEG1, MPEG2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, MOV, RM, RMVB به یکدیگر و … اشاره کرد.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 721 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار قفل گذاری برروی فولدرها KaKa Folder Protector v5.43

قطعا شما هم یک سری فایل هایی دارید که نمی خواهید دیگران آن ها را ببینند . همیشه پنهان کردن آنها ( Hidden) راه مناسبی نیست . به دلیل اینکه اگر کسی که کمی از علم رایانه آگاه باشد , قطعا از گزینه Show Hidden Files & Folder استفاده میکنند . پس به نظر شما راه حل چیست ؟ راه حل این مشکل در استفاده از نرم افزار Kaka folder protector است . این نرم افزار که فایل ها و فولدرها را به شکلی خاص مخفی و پسورد گذاری می کند قادر است تا با پشتیبانی از انواع حافظه نظیر درایو هارد دیسک یا فلش دیسک ها امنیتی کامل را برقرار نماید. پس با خیال راحت فایل ها و پوشه های شخصی خود را به این نرم افزار بسپارید .

برخی از ویژگی های نرم افزار :

- حجم پائین و سهولت در استفاده از نرم افزار

- مخفی سازی کامل فولدرها

- ایمن نمودن فایل ها از ویروس ها یا هک شدن

- عدم دسترسی و کپی فولدرها پس از ایمن سازی

- تغییر خودکار آیکن فولدرها پس از پسورد گذاری

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و ۸

- و . . .

 

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 508 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ریکاور کردن تصاویر پاک شده با Starus Photo Recovery 3.2

 

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که عکس هایتان به طور ناخواسته یا به طور اشتباه حذف شده باشد و شما نیز به آن عکس ها نیاز داشته باشید. در چنین مواقعی می توانید از Starus Photo Recovery استفاده کنید. این نرم افزار قدرتمند این قابلیت را دارد تا تصاویر حذف شده را برایتا بازیابی نماید. این نرم افزار این قابلیت را دارد تا تصاویر حذف شده از هارد دیسک، دوربین های دیجیتال، حافظه های همراه و … به سادگی بازیابی نماید. Starus Photo Recovery از تمام فرمت های تصویری برای بازیابی پیشتیبانی می کند و شما می توانید به سادگی آنها را بازیابی نمایید. همچنین این برنامه دارای قابلیت Wizard است که می تواند به صورت مرحله به مرحله عمل بازیابی را برایتان انجام دهد.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 1759 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 پروژه کامل و کم نظیر و حرفه ای براتون آماده کردم پروژه ی سیستم مدیریت کتابخانه این پروژه توسط گروه ۱۰۶ برنامه نویسی شده است. این پروژه  را می توانید همراه با سورس کدش دانلود و استفاده کنید.

دانلود پروژه ویژوال بیسیک سیستم کتابخانه – رایگان

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 903 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب ماهنامه ایبوک جنرال خرداد ۹۲ برای موبایل جاوا و آندروید

| دانلود کتاب الکترونیکی ایبوک جنرال خرداد ۹۲ جاوا ، اندروید ، ایفون |

|کاملترین نسخه منتشر شده در دو سال اخیر |

 نام کتاب:  ایبوک جنرال نسخه خرداد ۹۲
شماره: هفدهم
سازنده: محمد عبادی
حجم کتاب: ۷٫۵ مگابایت
فرمت کتاب: جاوا – آندروید – ای پاب
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

در این پست کتاب الکترونیکی ایبوک جنرال نسخه خرداد ماه ۱۳۹۲ رو آماده کردیم. ایبوک جنرال این ماه با مطالب و موضوعات جالب و متنوع و متفاوت تر از نسخه های قبل آماده گردیده ، همچنین این کتاب قابلیت اجرا بروی گوشی های با سیستم عامل جاوا ، آندروید ، آیفون ، و کلیه کتابخوان های الکترونیکی می باشد.هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را از سایت همه چی فورای دریافت کنید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 699 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 AndroZipیک برنامه مدیریت فایل است که به شما کمک میکند تا فایل ها و عکس های خود را کپی ، حذف ، جابجا ، جستجو و مدیریت کنید. از قابلیت های مهم این برنامه می توان به پشتیبانی از فایلی های فشرده شده مانند ZIP , RAR , TAR , GZIP  اشاره کرد. این برنامه روی آندروید ۲٫۲ و بالاتر قابل نصب می باشد.

دانلود برنامه فایل منجر AndroZip برای آندروید

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 512 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر زیبای Yang the Cat v1.0.4 – آندروید

با استفاده از Yang The Cat میتوانید لایو والپیپر دلخواه خود را از گربه‌ بامزه بسازید. میتوانید برای او عینک بگذارید و یا کلاه اضافه کنید. این گربه دارای انیمیشن های ترکیبی و بسیار جالب است که با گذر زمان تغییر میکند. گاهی خواب است و گاهی بیدار و گاهی در فکر است.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 637 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار افکت گذاری روی صدا Ultra Voice Changer v1.15 – آندروید
نرم افزار جالب Ultra Voice Changer برای ضبط صدا و افکت گذاری روی آن میباشد. شما میتوانید با این برنامه صدای خود را ضبط و ۱۳ افکت مختلف بر روی آن قرار داده و آن را ذخیره نمایید. همچنین بلندی صدای ضبط شده را میتوانید تنظیم کنید.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 548 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

Clean Master  یکی از معروف ترین برنامه های پاک سازی برای کاربران آندروید می باشد. این برنامه روش جامعی برای پاک کردن کش ، فایل های باقی مانده و ناقص ، پکیج برنامه ها و تاریخچه گوشی ارائه میدهد. این برنامه همچنین برنامه های بی استفاده در حال اجرا را توقف کرده که موجب افزایش فضای رم و جلوگیری از هدر رفتن شارژ گوشی می شود.

دانلود برنامه Clean Master برای آندروید

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 5031 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

دانلود برنامه ” ایرانسل من “با این نرم افزار می تونید هر وقت که تمایل داشتید حساب های تلفن همراه و  وایمکس خودتون بررسی و مدیریت کنید. از جمله امکاناتی که این برنامه داره:

-      کنترل مصرف حساب
-     انجام پرداخت های حساتب
-     فعال و غیرفعالسازی خدمات
-     تغییر دادن  طرح تعرفه
-     شارژ کردن حساب
-     گرفتن صورت حساب
-      پرداخت کردن صورت حساب
-     تغییر مشخصات
-     فعال سازی بسته های افزایشی
-     ثبت کردن و مرور رخدادها
و خیلی از کارهای دیگه

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 656 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ABLACK HD GO LauncherEX Theme– یکی از زیباترین تم ها بر پایه نرم افزار GO LauncherEX می باشد با این تم محیط گوشی خود را جذاب و به شکل گوشی نوکیا N9 می شود ، این تم HD و برای آندروید ۲٫۰ و بالاتر قابل نصب است.

http://dl.bistsoft.com/uploads/1391/12/ABLACK/ABLACK-HD-GO-LauncherEX-Theme-%5Bwww.bistsoft.com%5D.jpg

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 364 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Video Booth Pro 2.4.7.6– با کمک این برنامه شما میتوانید به فیلم ها وعکس هایی که با وب کم خوب میگیرید افکت اضافه نمائید که فیلم های جذاب و طنزگونه خواهد شد ، فیلم ها و عکس هایی که توسط این برنامه ظبط میشود بدون هیچ افت کیفیتی می باشد و میتوانید آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

http://dl.bistsoft.com/uploads/1391/12/Video_Booth/Video_Booth-%5Bwww.bistsoft.com%5D.jpg

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

 

admin بازدید : 591 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 633 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Irancell - نرم افزار موبایل ایرانسل

 

همان طور که می دانید سرویس های متنوع ایرانسل محبوبیت فراوانی بین کاربران دارند. مطمئنا به خاطر سپردن کدهای هر کدام از این خدمات کار دشواریست. ایرانسل برای برطرف نمودن این مشکل به همکاری شرکت همراه هم زبان ایرانیان برنامه مخصوص اندروید را طراحی نمود. به کمک این برنامه به راحتی قادر خواهید بود از انواع خدمات ایرانسل بدون به خاطر سپردن کد ها استفاده کنید.

admin بازدید : 635 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

توسط این برنامه میتوانید از صفحات یک وبسایت (به هر اندازه که می باشد) عکس گرفته و به فرمتهای gif ، png ،jpg ،bmp ذخیره کنید. برای این کار ، ابتدا به اینترنت متصل شده و سپس آدرس اینترنتی صفحه مورد نظر را به برنامه بدهید و سپس بر روی کلید start کلیک کنید.همچنین این برنامه قادر است از صدها صفحه به صورت همزمان عسکبرداری کند که به این منظور باید آدرس صفحات مورد نظر را در یک فایل TEXT ذخیره کنید و به برنامه دهید تا شروع به عکسبرداری کند.امید است با استفاده از این نرم افزار لذت کافی را از عکس گرفتن از صفحات وب برده باشید.

دانلود نرم افزار عکسبرداری از صفحات وبسایت به صورت کامل Webshot 1.9

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 635 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

soft98"موبايل بانك" يكي از خدمات بانكداري الكترونيكي بانك اقتصاد نوين است كه از طريق تلفن همراه به مشتريان بانك ارائه مي‌شود. با بكارگيري خدمات "موبايل بانك" مشتريان بانك اقتصاد نوين مي‌توانند بصورت شبانه‌روزي و با استفاده از تنها يك گوشي تلفن همراه، به اطلاعات حساب بانكي خود دسترسي يافته، به كارت/حساب ديگري در بانك اقتصاد نوين پول انتقال داده و از طريق "موبايل بانك" هزينه قبض‌هاي خدمات شهري مثل آب، برق و تلفن را پرداخت نمايند.
 
پس از نصب و راه‌اندازي نرم‌افزار "موبايل بانك" بر روي گوشي تلفن همراه‌تان شما مي‌توانيد در هر زمان از شبانه‌روز:
  • از موجودي حساب خود مطلع شويد.
  • هزينه قبض‌هاي خدمات شهري خود (مثل آب، برق، تلفن، ...) را پرداخت نماييد.
  • از كارت بانكي‌تان به كارت بانكي ديگر مشتريان بانك اقتصاد نوين وجه انتقال دهيد.
  • سه گردش نهائي حساب خود را ببينيد.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 459 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برنامه ای برای ویرایش متن که کاربرد وسیعی در برنامه نویسی و جایگزین شدن جای notepad دارد . همچنین برای برنامه نویسی به زبان PHP , HTML , Perl , Java . Pascal , C/C++, XML , XSLT , HTML  دارد.
این برنامه دارای چندین Tab و دارای shortcuts زیادی برای سریعتر انجام شدن کارها را دارد .

دانلود برنامه HippoEDIT 1.50.802 ویرایش کننده

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 483 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Android Firewall فایروال آندروید

این نرم افزار مخصوص گوشی های روت شده است و با چک کردن اتصال اینترنت گوشی شما برضد نرم

افزار های مخرب فعالیت میکند تا از سرقت اطلاعات شما و حملات اینترنتی جلوگیری میکند.


( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 426 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پخش تمامی فرمت های صوتی و تصویری با K-LiteMega Codec 9.5.5 x64

 

K-LiteMega Codec توانایی پخش اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, M۴A, MP۲, OGG, DivX,

AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید,با نصب K-Lite Codec Packدر

ویندوز میتوانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های

موجود را پخش کنید دراینحالت برای پخش فایل های RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا

برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید.برای پخش DVD نیاز به نصب پلاگین یا

برنامه ایمانند PowerDVD ندارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer :

- کم حجم بودن نرم افزار

- اجرای ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری

- نمایش زیرنویس

- استخراج زیرنویس فیلم ها

- محیط کاربری ساده

و…

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 747 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Easy Website Pro Unlimited v5.0.8 نرم افزار ساخت وبسایت

 

Easy Website Pro نرم افزار کاربردی و مفید جهت ساخت آسان وبسایت میباشد حتی اگر هیچ چیزاز

زبان های برنامه نویسی ندانید بوسیله این نرم افزار می توانید وبسایت های زیبا در زبان های asp و

HTML بسازید.

قابلیت های کاربردی Easy Website Pro :

- ساخت وب سایت بدون دانش HTML

- قرار دادن مارک و تصاویر دلخواه

- افزودن رنگ ها، کلیپ ها و تصاویر

- هماهنگی وبسایت با I-Phone

- ایجاد Thumbnails

- دکمه های فلش

- قرار دادن Midi و MP3, Wav

- وارد کردن فیلم های فلش
و…

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 1084 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

دانلود IRIB TV نرم افزار پخش شبکه های تلویزیونی ایران برای آندروید

به وسیله نرم افزار IRIB TV v3 میتوانید به راحتی تمامی شبکه های صدا و سیمای ایران را از طریق

اینترنت دریافت کنید از جمله این شبکه های عبارت اند از شبکه یک , دو , سه , چهار , ۵ , آموزش , قر

آن , IFILM و… را دریافت کنید. در نظر داشته باشید برای استفاده از این برنامه نیاز به پخش کننده ی

MX VideoPlayer دارید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 566 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این نرم افزار  به شما تمامی ابزارهای لازم برای انتقال فایل از طریق بلوتوپ را فراهم می کند. با استفاده از  Bluetooth Stack که ساخت شرکت توشیبا است، قادر به برقراری ارتباط با دستگاه های بلوتوث دار هستید. این دستگاه ها شامل تلفن های بی سیم، هدست استریوی بی سیم، دوربین های دیجیتال و غیره می باشند که بر روی PC و یا لپ تاپ قابل استفاده هستند. پس از اتصال و شناسایی، قادر به مدیریت و انتقال فایل میان کامپیوتر و دستگاه مورد نظر خود هستید.

اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار با Toshiba Bluetooth Stack 9.10.0

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1906
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,288
  • بازدید ماه : 4,858
  • بازدید سال : 24,007
  • بازدید کلی : 1,223,295
  • کدهای اختصاصی