loading...
همه چی فورا | دانلود,اهنگ,فیلم,عکس,برنامه,بازی,تم,اندروید,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1329 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود Malwarebytes Anti-Malware

نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب + نسخه رایگان

 

 

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300 این برنامه یک آنتی تروجان رایگان و قدرتمند و کارامد برای محافظت از سیستم در برابر بدافزارها و تروجان های مخرب میباشد. این نرم افزار به صورت هوشمند در هر لحظه به تست سیستم شما پرداخته و هر لحظه امنیت آن را در برابر بدافزارها به سریع ترین صورت ممکن حفظ می کند. از ویژگی های این برنامه بلوکه کردن و حذف برنامه های در حال اجرای مخرب می باشد که قبل از آسیب رساندن به سیستم همه آنها را قبل از اجرا شناسایی و پاک می کند.

نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware از آن جهت که اختصاصا برای بدافزارها و مخرب های خطرناک طراحی شده است کارایی بسیار بهترین از آنتی ویروس های عمومی خواهد داشت و آن دسته از برنامه های مخرب که آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن نیستند را از تیغ خود می گذراند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware را به همراه نسخه رایگان آن از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



دانلود در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 1104 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود بازی Steel Storm Complete Edition برای کامپیوتر

Steel Storm Complete Edition یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Kot in Action Creative Artel ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی دارای گیم پلی بسیار رقابتی و هیجان انگیزی میباشد و برای افرادی که دوست دارند در کمتر از صدم ثانیه انبوهی از دشمنان خود را نابود کنند بهترین انتخاب میباشد. شما در نقش یک خلبان پیشرفته و کاربلد از جدیدترین سلاح های جنگی بهره خواهید برد و وظایف و ماموریت های محول شده تان را به پایان خواهید رساند. در مراحل دیگری از بازی نیز به یک زندان متروکه ای نفوذ کرده و شخص خاصی را نجات خواهید داد. در مابین این مراحل به تله های برخواهید خورد که ابزارآلات سنگین چند تنی را نابود می کند که باید مراقب این گونه تله های نیز باشید.

در بازی Steel Storm همواره باید در صدد هموار کردن راه خود و پیشروی در مراحل ۲۴ گانه بازی باشد که با گیم پلی منحصربفرد و سریع بازی ساعات خوشی را مطمئنا سپری خواهید نمود. هم اکنون می توانید بازی Steel Storm Complete Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ... 

admin بازدید : 1292 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

تحویل نمیگیرم…!!

سالی را که بدون حضور تـو تحویل شود… !!

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی ؟ یک سال از عمرت گذشت 

 ولی باز تو همونی که بودی ! فرشته ی دوست داشتنی بهار مبارک 

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

آقا تا دید و بازدید های نوروزی شروع نشده تکلیف ماچ ها رو روشن کنید ، بالاخره باید سه بار ببوسیم یا دو بار ؟



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ... 

admin بازدید : 440 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Toolkit 2.5 Beta 5

 

 

Microsoft Toolkit نرم افزاری محبوب است که استفاده رایج از او فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس است که معمولا باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چون که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردر گمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران نیاز می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این نرم افزار شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند. همچنین شما کاربران می توانید این نرم افزار را به صورت لینک مستقیم و رایگان از سایت همه چی فورای دریافت کنید.
admin بازدید : 633 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه خبرگردی برای اندروید

نرم افزار جمع آوری اخبار روز ایران و جهان برای گوشی اندروید

 

خبرگردی برای اندروید یک نرم افزار دریافت آخرین و تازه ترین اخبار برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم از افرادی هستید که هر روز خبرهای روز داخلی و خارجی را دنبال میکنید به شما برنامه خبرگردی را پیشنهاد میکنیم. این نرم افزار یک نرم افزار کامل برای برای دستیابی به اخبار روز می باشد. کار نرم افزار khabargardi به این صورت است که به سایت های خبری معتبر سر زده و اخبار آن ها را جمع آوری به و نمایش میگذارد.

از مهمترین ویژگی های برنامه خبرگردی میتوان به نمایش پربازدیدترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته, نمایش مهمترین خبرهای ۲۴ ساعت گذشته, امکان مشاهده اخبار به صورت آفلاین و غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید جدیدترین خبرهای داخلی و خارجی که سایت ها مختلف منتشر میکنند را در اسمارت فون خود بخوانید هم اکنون میتوانید برنامه خبرگردی را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 473 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)


دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید

دانلود بازی طناب را ببر ۲ اندروید

 

Cut the Rope 2 2.3.2 یک بازی اعتیادآور در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا اگر دارنده اسمارت فون باشید اسم بازی طناب را ببر را شنیده اید. بازی که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است که اسم جدیدترین آن بازی Cut the Rope 2 است. این بازی تاکنون ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است که جزء یکی از محبوب و اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.باز هم شخصیت دوست داشتنی Join Om برگشته است و منتظر آبنبات های خوشمزه ای است که شما به آن میرسانید. بازی Cut the Rope 2 نسبت به نسخه های پیش تغییرات زیادی کرده است به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده است که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند.

این شخصیت های دوست داشتنی در اویل آزاد نیستند و شما باید در طول بازی آن ها را Unlock کنید. Lick که یکی از شخصیت های بازی طناب را ببر ۲ است میتواند با پل های کوچکی با زبان خود درست کند و به Om برای رسیدن جاهای دیگر کمک کند. در این بازی ۱۴ جعبه و ۳۵۰ مرحله وجود دارد. پس اگر از علاقمندان به سری بازی طناب را ببر هستید هم اکنون میتوانید بازی Cut the Rope 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 624 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 


اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.




دانلود در ادامه مطلب : 

admin بازدید : 567 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

 

دانلود SketchBook Mobile برای اندروید

 

نرم افزار SketchBook Mobile بدون شک یکی از برترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی طراحی و نقاشی حرفه ای برای اندروید است . خیلی از هنرمندان و طراحان حرفه ای از این نرم افزار استفاده میکنند و با استفاده از ابزارهای کامل آن ، شما می‌توانید طرحهای بسیار زیبایی را بر روی تبلت و اسمارت فون اندرویدی خودتان ایجاد کنید .

این نرم افزار دارای انواع قلم‌ها ، رنگها و ابزارهای نقاشی و طراحی نیز میباشد . شما میتوانید نرم افزار SketchBook Mobile را از ادامه ی مطلب و به طور مستقیم از سایت همه چی فورای دریافت نمایید .

admin بازدید : 741 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

 

دانلود KMPlayer Final

 

KMPlayer ۳.۸.۰.۱۱۹ کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1906
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,385
  • بازدید ماه : 4,955
  • بازدید سال : 24,104
  • بازدید کلی : 1,223,392
  • کدهای اختصاصی