loading...
همه چی فورا | دانلود,اهنگ,فیلم,عکس,برنامه,بازی,تم,اندروید,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1342 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود بازی Ice Cream Craze 3: Natural Hero برای کامپیوتر

 

Ice Cream Craze 3: Natural Hero یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی است که در سال ۲۰۱۴ توسط big fish games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر به بازی های مدیریتی علاقه دارید این بازی را به هیچ وجه از دست ندید. در بازی Ice Cream Craze 3: Natural Hero سرعت عمل و دقت حرف اول را میزند و شما باید با این دور اصل شخصیت بد داستان را شکست دهید. داستان بازی از این قرار است که دکتر Bane یک نابغه است و دست به ساخت بستنی با مواد شیمیایی زده است.

حالا شما باید در نقش شخصیت خوب داستان یعنی Anna قرار بگیرید. آنا قصد دارد تا به دکتر بن بفهماند که بستنی که توسط مواد اولیه طبیعی و سالم ساخته میشود بسیار سالم است. حالا شما باید به او در این راه کمک کنید. همانطور که گفتیم باید شما در بازی Ice Cream Craze 3  زمان را به خوبی مدیریت کنید و به مشتریان به خوبی برسید. بازی از نظر گرافیکی در حد قابل قبولی است. همچنین دارای گیم پلی روان و ساده است و میتوانید شما را ساعت ها مشغول کند. پس اگر به بازی های مدیریتی علاقمند هستید. هم اکنون می توانید بازی Ice Cream Craze 3: Natural Hero را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 1104 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود بازی Steel Storm Complete Edition برای کامپیوتر

Steel Storm Complete Edition یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Kot in Action Creative Artel ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی دارای گیم پلی بسیار رقابتی و هیجان انگیزی میباشد و برای افرادی که دوست دارند در کمتر از صدم ثانیه انبوهی از دشمنان خود را نابود کنند بهترین انتخاب میباشد. شما در نقش یک خلبان پیشرفته و کاربلد از جدیدترین سلاح های جنگی بهره خواهید برد و وظایف و ماموریت های محول شده تان را به پایان خواهید رساند. در مراحل دیگری از بازی نیز به یک زندان متروکه ای نفوذ کرده و شخص خاصی را نجات خواهید داد. در مابین این مراحل به تله های برخواهید خورد که ابزارآلات سنگین چند تنی را نابود می کند که باید مراقب این گونه تله های نیز باشید.

در بازی Steel Storm همواره باید در صدد هموار کردن راه خود و پیشروی در مراحل ۲۴ گانه بازی باشد که با گیم پلی منحصربفرد و سریع بازی ساعات خوشی را مطمئنا سپری خواهید نمود. هم اکنون می توانید بازی Steel Storm Complete Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ... 

admin بازدید : 5028 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)


باب اسفنجی شخصیت شناخته شده و محبوب کارتونی با همین نام است که به یکی از جذاب ترین و بامزه ترین کارتون های سال های اخیر در سراسر جهان تبدیل شده است . این بار بازی باب اسفنجی و دوستان وفادارش در بازی SpongeBob And The Clash Of Triton باید یک کار بزرگ را انجام دهند .

داستان بازی باب اسفنجی اینگونه روایت می شود که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکم فرماست ، حال وظیفه باب اسفنجی است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند . البته این تمام کار نیست و باید در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود پادشاه شهر به پا کرده اند ایستادگی کنید و آن ها را ناکام بگذارید .

بازی باب اسفنجی ۲۵ مرحله و ۵ مکان متفاوت دارد که در آن می توانید از ۸ کاراکتر محبوب این بازی برای اجرای مراحل استفاده کنید . گرافیک بازی نسبت به حجم آن قابل قبول است . در آخر باید اضافه کنیم که بازی باب اسفنجی را می توانید بر روی سیستم های با سخت افزار معمولی نیز اجرا کنید .  شما هم اکنون می توانید بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton برای PC را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton :

-   گرافیک قابل قبول و فانتزی بازی
-   وجود ۲۵ مرحله و ۵ مکان متفاوت در بازی
-   امکان اجرای بازی با ۸ کاراکتر متفاوت و بامزه
-   قابل اجرا بر روی سیستم های با سخت افزار معمولی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   و …


( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 504 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده زیبا و محبوب می باشد که برای اندروید منتشر شده است . در این بازی شما در نقش Ezio و Altaïr به بازی خواهید پرداخت و در طی مراحل باید به رازهای برادران هم پیمان خود پی ببرید . با استفاده از ترفند ها و حرکات سریع خود دشمنان را نابود کنید و مردم را از اسارت نجات دهید . در طول بازی ماموریت های از جمله : ترور ، تعقیب و آزاد سازی افراد مهم به شما داده می شود . 

دانلود بازی عقیده آدمکش  Assassin’s Creed Revelations v1.0.8

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 609 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Constant C برای PC

دانلود بازی Constant C

دانلود بازی کم حجم فکری برای کامپیوتر

 

بازی Constant C یک بازی کم حجم فکری و جدید برای کامپیوتر می باشد . اکثر ما علاقه ی زیادی به تست های هوش و بازی های فکری داریم از این رو یکی از محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای و کنسول های گیم ، سبک فکری می باشند . بازی Constant C را که توسط شرکت International Games System CO تولید شده است ، متشکل از بازی و نوعی تست هوش است که در آن شما می توانید علاوه بر بازی و سرگرمی هوش خود را نیز بسنجید .

بازی Constant C متشکل از تعداد زیادی پازل و معماهای حل نشده است ، جایی که داستان آن شما را در نقش یک ربات و در یک ایستگاه فضایی قرار داده است ، زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . فضای تاریک و مرموز بازی باعث نمیشود که گرافیک زیبای آن را فراموش کنیم ، صدا گذاری و طراحی مراحل فوق العاده هستند و می توانیم به جرات بگوییم که شما با یک شاهکار روبرو هستید . پیشنهاد می کنیم بازی Constant C را از سایت همه چی فورای دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 1168 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
  • دانلود بازی Metal Slug Collection   مجموعه تمام بازی های سرباز کوچولو

 

دانلود بازی Metal Slug Collection

دانلود بازی Metal Slug 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6

 

امروز برای شما کاربران عزیز ، مجموعه با ارزش بازی Metal Slug Collection را آماده کرده ایم که شامل مجموعه ای از ۷ عنوان از بیادماندنی ترین سری بازی های Metal Slug و یا همان سرباز کوچولوی خودمان است ! سری بازی سرباز کوچولو از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند که در کشور ما نیز یکی از پرطرفدار ترین بازی های کنسول محبوب و قدیمی پلی استیشن ۱ می باشد .

بازی Metal Slug Collection شامل نسخه های مختلفی از این بازی زیباست که اولین نسخه ی آن در سال ۱۹۹۶ و یا نام Metal Slug منتشر شد و پس از استقبال فوق العاده ای که از این بازی به عمل آمد ، دومین نسخه آن نیز در سال ۱۹۹۸ و با نام Metal Slug 2 و همینطور به ترتیب در سال های ۱۹۹۹ ، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ ، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ دیگر نسخه های بازی Metal Slug روانه ی بازار شد .

در رابطه با گرافیک و گیم پلی این بازی به سختی میتوان نظر داد . بازی Metal Slug Collection آنقدر گیم پلی زیبا و اعتیاد آوری دارد که میتواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم نماید ، گرافیک ۲ بعدی اما فوق العاده جذاب بازی ، هنوز هم یادآور خاطرات گذشته است و هنوز هم جذابیت های خاص خود را دارد . حالت مولتی پلیر بازی همچنان جذاب است و میتواند در ایام نوروز ! سرگرمی فوق العاده ای برای شما باشد . امیدواریم از بازی Metal Slug Collection – دانلود بازی زیبای سرباز کوچولو برای PC لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Metal Slug Collection :

-   مجموعه ی شامل ۷ نسخه از این بازی زیبا
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   قابل اجرا برروی اکثر نسخه های ویندوز
-   امکان اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-   گرافیک و صداگذاری فوق العاده زیبا و خاطره انگیز
-   و …

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 774 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 3.6

 

دانلود پچ Pes 2013

دانلود پچ جدید بازی PESEdit.com 2013 Patch 3.6

 

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 3.6 منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این پچ بازی PES 2013 محبوب را از سایت همه چی فورای با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 

امکانات کلی پچ بازی PES 2013 :

-      اضافه شدن لیگ یونان به همراه استادیوم های و دیگر امکانات کامل آن
-      اضافه شدن توپ لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۳
-      اضافه شدن جدید ترین مدل های کفش شرکت های آدیداس ، نایک و … ( کفش جدید لیونل مسی )
-      فیس ها : بیش از ۸۰۰  فیس جدید
-      شامل جدید ترین نقل و انتقال بازیکن ها
-      شامل DLC 4.00 و ورژن ۱.۰۴
-      کیت کامل تیم های :  Atletico Mineiro, Celtic, Coritiba, Criciuma, Cruzeiro, Gremio, Hoffenheim, Malaga, Motherwell, Nautico, Olympiacos, PAOK, Sao Paulo, Vasco da Gama
-      حذف مشکل توپ بازی در لیگ قهرمانان و حذف تمامی باگ ها و خطاهای نسخه های پیشین پچ

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 531 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

مجموعه ۱۰۰ بازی فلش Cartoon Network Flash-Games Pack

مجموعه ۱۰۰ بازی فلش Cartoon Network Flash-Games Pack از شخصیت های کارتونی در موضوعات مختلف ورزشی ، جنگی ، فکری ، ماجرایی و … که هم اکنون میتوانید از سایت همه چی فورای ، دریافت کنید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1906
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,315
  • بازدید ماه : 4,885
  • بازدید سال : 24,034
  • بازدید کلی : 1,223,322
  • کدهای اختصاصی