loading...
همه چی فورا | دانلود,اهنگ,فیلم,عکس,برنامه,بازی,تم,اندروید,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1552 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

خواندن فکر شما از پشت مانیوتور !!! 
واقعا عجیبه این مطلب ،
برای خواندن ذهن خود روی شروع کلیک کنید . 

خوشتون اومد نظر فراموش نشه


شروع 

admin بازدید : 1329 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود Malwarebytes Anti-Malware

نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب + نسخه رایگان

 

 

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300 این برنامه یک آنتی تروجان رایگان و قدرتمند و کارامد برای محافظت از سیستم در برابر بدافزارها و تروجان های مخرب میباشد. این نرم افزار به صورت هوشمند در هر لحظه به تست سیستم شما پرداخته و هر لحظه امنیت آن را در برابر بدافزارها به سریع ترین صورت ممکن حفظ می کند. از ویژگی های این برنامه بلوکه کردن و حذف برنامه های در حال اجرای مخرب می باشد که قبل از آسیب رساندن به سیستم همه آنها را قبل از اجرا شناسایی و پاک می کند.

نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware از آن جهت که اختصاصا برای بدافزارها و مخرب های خطرناک طراحی شده است کارایی بسیار بهترین از آنتی ویروس های عمومی خواهد داشت و آن دسته از برنامه های مخرب که آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن نیستند را از تیغ خود می گذراند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware را به همراه نسخه رایگان آن از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



دانلود در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 440 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Toolkit 2.5 Beta 5

 

 

Microsoft Toolkit نرم افزاری محبوب است که استفاده رایج از او فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس است که معمولا باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چون که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردر گمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران نیاز می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این نرم افزار شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند. همچنین شما کاربران می توانید این نرم افزار را به صورت لینک مستقیم و رایگان از سایت همه چی فورای دریافت کنید.
admin بازدید : 741 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

 

دانلود KMPlayer Final

 

KMPlayer ۳.۸.۰.۱۱۹ کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 383 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)


soft98

Loaris Trojan Remover 1.3.0.7نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 763 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)


وب سایت امروزه درمیان کاربران کامپیوتر توجه  بسیاری را به خود جلب کرده است. برای
یادگیری این کار نیاز به گذارندن دوره های تخصصی و صرف زمان زیادی می باشد. طراحی
وب سایت همان طور که در معرفی برنامه
Trendy Flash Site Builder  گفته شد به دو نوع کلی از نظر ظاهری تقسیم می شود ،
یک نوع به صورت کاملا FLash و  نوع دوم به صورت کد نویسی
و متن همراه با ادقام تصاویر. امروز در این مطلب به شما نرم افزاری را معرفی می
کنیم که در ۵ مرحله به صورت کاملا آسان و بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی وب
توانایی ساخت وب سایت از نوع دوم را در اختیار شما قرار می گیرد.

Website X5 Designer نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما
قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard
برنامه در ۵ مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای ۱۰۰۰ قالب مختلف جهت
ساخت وب سایت می باشد.



( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 759 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار مدیریت پسووردها در اینترنت AI RoboForm Enterprise v7.8.9.5

 

AI RoboForm نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی در زمینه یادآوری رمزهای عبور سایت های مختلف می باشد. توسط این نرم افزار نام کاربر و همچنین رمز عبور متعلق به آن کاربر به محض ورود به سایت به صورت خودکار وارد شده و کاربر می تواند بدون وارد کردن هر دفعه رمز عبور خود، از آن استفاده کرده و به اکانت خود دسترسی داشته باشد. همچنین غیر از یادسپاری رمزهای عبور AI RoboForm قادر است تا مشخصات فردی شما را به خاطر بسپارد تا در هنگام پر کردن فرم های مختلف از اطلاعات شما استفاده شود و فرم مورد نظر سریع تر پر شود. همچنین این نرم افزار این قابلیت را برایتان فراهم می کند تا از اطلاعات ذخیره شده یک نسخه پشتیبان بگیرید و همیشه آن را داشته باشید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 568 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رنگی کردن عکس های سیاه و سفید Recolored v1.1.0

 

شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران دیگر عکس های قدیمی و سیاه و سفیدی در رایانه خود دارید که خاطرات بسیار زیادی نیز با آنها دارید. اما الان دوست دارید که این تصاویر را رنگی کنید و بیشتر از آن لذت ببرید. انجام چنین کاری با نرم افزار فتوشاپ ممکن است! اما این کار بسیار دشوار است و تنها کسانی که مهارت بسیار بالایی در کار با این نرم افزار داشته باشند قادر خواهند بود چنین کاری را انجام دهند. اما برای کاربران مبتدی که نمی توانند عملیات رنگی کردن تصاویر را در فتوشاپ انجام دهند پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار Recolored می باشد که قادر است به صورت بسیار حرفه ای عملیات رنگی کردن تصاویر قدیمی را برایتان انجام دهد. این نرم افزار از فناوری قدرتمندی به نام Colorization برای رنگی کردن تصاویر استفاده می کند. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار یک کتابخانه قرار داده شده است که در آن رنگ پیشفرض قسمت های مختلف نظیر پوست، چشم، مو، چمن، فلزات و … گنجانده شده است تا کار برای کاربران راحت تر شود.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 545 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت بر روی DVD ها Tipard DVD Ripper Platinum 6.2.18

 

Tipard DVD Ripper Pack Platinum یک بسته قدرتمند می باشد که در آن برنامه های به منظور مختلف نظیر تبدیل کننده، ریپ(کپی) کننده دیسک، ایجاد کننده دی وی دی و تبدیل کننده پلانتیوم آیفون گنجانده شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا مدیریتی بسیار کامل بر روی دیسک های DVD داشته باشید. توسط Tipard DVD Ripper Pack Platinum قادر خواهید بود انواع دیسک های دی وی دی را به سادگی ریپ کنید و یک کپی از آن در درون رایانه داشته باشید. تریم کردن ، برش و چسباندن سورس فایل های دی وی دی یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت هایی نظیر تبدیل فیلم های دی وی دی به MP4, H264, AVI, WMV, FLV, MKV, MPEG1, MPEG2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, MOV, RM, RMVB، قابلیت تبدیل فرمتهای MP4, H264, AVI, WMV, FLV, MKV, MPEG1, MPEG2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, MOV, RM, RMVB به یکدیگر و … اشاره کرد.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 721 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار قفل گذاری برروی فولدرها KaKa Folder Protector v5.43

قطعا شما هم یک سری فایل هایی دارید که نمی خواهید دیگران آن ها را ببینند . همیشه پنهان کردن آنها ( Hidden) راه مناسبی نیست . به دلیل اینکه اگر کسی که کمی از علم رایانه آگاه باشد , قطعا از گزینه Show Hidden Files & Folder استفاده میکنند . پس به نظر شما راه حل چیست ؟ راه حل این مشکل در استفاده از نرم افزار Kaka folder protector است . این نرم افزار که فایل ها و فولدرها را به شکلی خاص مخفی و پسورد گذاری می کند قادر است تا با پشتیبانی از انواع حافظه نظیر درایو هارد دیسک یا فلش دیسک ها امنیتی کامل را برقرار نماید. پس با خیال راحت فایل ها و پوشه های شخصی خود را به این نرم افزار بسپارید .

برخی از ویژگی های نرم افزار :

- حجم پائین و سهولت در استفاده از نرم افزار

- مخفی سازی کامل فولدرها

- ایمن نمودن فایل ها از ویروس ها یا هک شدن

- عدم دسترسی و کپی فولدرها پس از ایمن سازی

- تغییر خودکار آیکن فولدرها پس از پسورد گذاری

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و ۸

- و . . .

 

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 509 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ریکاور کردن تصاویر پاک شده با Starus Photo Recovery 3.2

 

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که عکس هایتان به طور ناخواسته یا به طور اشتباه حذف شده باشد و شما نیز به آن عکس ها نیاز داشته باشید. در چنین مواقعی می توانید از Starus Photo Recovery استفاده کنید. این نرم افزار قدرتمند این قابلیت را دارد تا تصاویر حذف شده را برایتا بازیابی نماید. این نرم افزار این قابلیت را دارد تا تصاویر حذف شده از هارد دیسک، دوربین های دیجیتال، حافظه های همراه و … به سادگی بازیابی نماید. Starus Photo Recovery از تمام فرمت های تصویری برای بازیابی پیشتیبانی می کند و شما می توانید به سادگی آنها را بازیابی نمایید. همچنین این برنامه دارای قابلیت Wizard است که می تواند به صورت مرحله به مرحله عمل بازیابی را برایتان انجام دهد.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 1759 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 پروژه کامل و کم نظیر و حرفه ای براتون آماده کردم پروژه ی سیستم مدیریت کتابخانه این پروژه توسط گروه ۱۰۶ برنامه نویسی شده است. این پروژه  را می توانید همراه با سورس کدش دانلود و استفاده کنید.

دانلود پروژه ویژوال بیسیک سیستم کتابخانه – رایگان

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 364 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Video Booth Pro 2.4.7.6– با کمک این برنامه شما میتوانید به فیلم ها وعکس هایی که با وب کم خوب میگیرید افکت اضافه نمائید که فیلم های جذاب و طنزگونه خواهد شد ، فیلم ها و عکس هایی که توسط این برنامه ظبط میشود بدون هیچ افت کیفیتی می باشد و میتوانید آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

http://dl.bistsoft.com/uploads/1391/12/Video_Booth/Video_Booth-%5Bwww.bistsoft.com%5D.jpg

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

 

admin بازدید : 591 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 635 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

توسط این برنامه میتوانید از صفحات یک وبسایت (به هر اندازه که می باشد) عکس گرفته و به فرمتهای gif ، png ،jpg ،bmp ذخیره کنید. برای این کار ، ابتدا به اینترنت متصل شده و سپس آدرس اینترنتی صفحه مورد نظر را به برنامه بدهید و سپس بر روی کلید start کلیک کنید.همچنین این برنامه قادر است از صدها صفحه به صورت همزمان عسکبرداری کند که به این منظور باید آدرس صفحات مورد نظر را در یک فایل TEXT ذخیره کنید و به برنامه دهید تا شروع به عکسبرداری کند.امید است با استفاده از این نرم افزار لذت کافی را از عکس گرفتن از صفحات وب برده باشید.

دانلود نرم افزار عکسبرداری از صفحات وبسایت به صورت کامل Webshot 1.9

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 459 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برنامه ای برای ویرایش متن که کاربرد وسیعی در برنامه نویسی و جایگزین شدن جای notepad دارد . همچنین برای برنامه نویسی به زبان PHP , HTML , Perl , Java . Pascal , C/C++, XML , XSLT , HTML  دارد.
این برنامه دارای چندین Tab و دارای shortcuts زیادی برای سریعتر انجام شدن کارها را دارد .

دانلود برنامه HippoEDIT 1.50.802 ویرایش کننده

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 427 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پخش تمامی فرمت های صوتی و تصویری با K-LiteMega Codec 9.5.5 x64

 

K-LiteMega Codec توانایی پخش اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, M۴A, MP۲, OGG, DivX,

AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید,با نصب K-Lite Codec Packدر

ویندوز میتوانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های

موجود را پخش کنید دراینحالت برای پخش فایل های RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا

برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید.برای پخش DVD نیاز به نصب پلاگین یا

برنامه ایمانند PowerDVD ندارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer :

- کم حجم بودن نرم افزار

- اجرای ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری

- نمایش زیرنویس

- استخراج زیرنویس فیلم ها

- محیط کاربری ساده

و…

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 747 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Easy Website Pro Unlimited v5.0.8 نرم افزار ساخت وبسایت

 

Easy Website Pro نرم افزار کاربردی و مفید جهت ساخت آسان وبسایت میباشد حتی اگر هیچ چیزاز

زبان های برنامه نویسی ندانید بوسیله این نرم افزار می توانید وبسایت های زیبا در زبان های asp و

HTML بسازید.

قابلیت های کاربردی Easy Website Pro :

- ساخت وب سایت بدون دانش HTML

- قرار دادن مارک و تصاویر دلخواه

- افزودن رنگ ها، کلیپ ها و تصاویر

- هماهنگی وبسایت با I-Phone

- ایجاد Thumbnails

- دکمه های فلش

- قرار دادن Midi و MP3, Wav

- وارد کردن فیلم های فلش
و…

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 566 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این نرم افزار  به شما تمامی ابزارهای لازم برای انتقال فایل از طریق بلوتوپ را فراهم می کند. با استفاده از  Bluetooth Stack که ساخت شرکت توشیبا است، قادر به برقراری ارتباط با دستگاه های بلوتوث دار هستید. این دستگاه ها شامل تلفن های بی سیم، هدست استریوی بی سیم، دوربین های دیجیتال و غیره می باشند که بر روی PC و یا لپ تاپ قابل استفاده هستند. پس از اتصال و شناسایی، قادر به مدیریت و انتقال فایل میان کامپیوتر و دستگاه مورد نظر خود هستید.

اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار با Toshiba Bluetooth Stack 9.10.0

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 509 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

فرمت JPEG (یا JPG) یکی از رایج ترین فرمت های گرافیکی است و اکثر دوربین های دیجیتالی مدرن، عکس ها را با این فرمت ذخیره می کنند که معمولآ دارای حجم بالایی هم هستند. نرم افزار Advanced JPEG Compressor یک نرم افزار فشرده ساز پیشرفته برای فشرده سازی و کاهش حجم عکس ها بدون افت کیفیت می باشد. شما میتوانید در این برنامه با وارد کردن حجم مورد نظرتان (در کیلوبایت) عکس را در همان حجم ذخیره کنید و در مصارف مختلف مانند نمایش روی وب سایت، شبکه های اجتماعی، تبلیغات، ارسال از طریق ایمیل و سایر کاربردهای شخصی و یا کسب و کار از آن استفاده نمایید. همچنین می توانید اندازه تصویر را (در پیکسل، اینچ یا سانتی متر) نیز تغییر دهید. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار امکان نمایش آنی تغییرات برروی تصویر مورد نظر می باشد به طوریکه با نمایش تصویر اورجینال در کنار تصویر ویرایش شده (قبل و بعد از ویرایش) این امکان را برای شما فراهم میسازد تا نتایج حاصل از تغییرات و پارامترهای مختلف دو تصویر را با هم مقایسه کنید. این نرم افزار در کنار وظیفه ی اصلی خود یعنی فشرده سازی تصویر، دارای ابزارهای ویرایش و پردازش تصویر نیز می باشد که در این زمینه از امکاناتی همچون حذف قرمزی چشم ها، اضافه کردن واترمارک، برش تصویر، تصحیح رنگ و … برخوردار می باشد.

کاهش حجم تصاویر با Advanced JPEG Compressor 2012.9.3.101

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 468 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

OpenCloner DVD Ripper نرم افزاریست کم حجم ، کاربردی و مفید برای شمایی که میخواهید بدون دردسر و انجام روشهای پیچیده و مختلف فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی را ریپ و به فرمت های ویدیویی محبوب تبدیل نمایید.Rip به فرایند کپی کردن کامل فیلم ها با حفظ تمامی موارد جانبی آنها در قالب فرمتی دیگر گفته میشود.مواردی همچون ذخیره سازی زیرنویس ها و منوی های دی وی دی .به کمک این نرم افزار شما قادر به کنترل کیفیت فایل های خروجی خواهید بود.نرم افزار OpenCloner DVD Ripper از تمامی فرمت های رایج ویدئویی پشتیبانی مینماید.فرمت هایی مانند : AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF .همچنین فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF نیز در این نرم افزار پشتیبانی می شوند.از دیگر امکانات این نرم افزار قابلیت بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها میباشد.

ریپ دی وی دی و تبدیل به فرمت های ویدئویی با OpenCloner DVD Ripper 3.30.0

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 409 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Notepad++ برنامه‌ای رایگان برای ویراش کد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفکیک و قالب بندی کدها، تکمیل خودکار کدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی کامل و … همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امکانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++  نوشته شده است نظر بسیاری از کاربران را جلب نموده است.

جایگزین نوت پد ویندوز با نام Notepad++ 6.3.3

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 549 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Focus Magic نرم افزاری پیشرفته برای بهبود کیفیت و وضوح تصاویر تار شده و عکس هایی که در هنگام تهیه دچار لرزش شده اند و دارای وضوح خوبی نیستند ، می باشد. شرکت سازنده این نرم افزار ادعا میکند که Focus Magic تنها نرم افزاری است که به طور قابل توجهی قابلیت بهبود و ترمیم وضوح تصاویر دارای لرزش و تار شده را دارد و مدعی است که سازمان های ناسا و دادگاه و پلیس برای صاف و قابل مشاهده کردن تصاویر تیره و تار و دارای لرزش از این نرم افزار استفاده میکنند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است کاربر ابزارهای لازم را انتخاب و روی تصویر اعمال کند و به همین دلیل این نرم افزار بسیار کاربر پسند می باشد. این نرم افزار از تکنولوژی منحصربفردی به نام deconvolution برای افزایش وضوح استفاده میکند. بنابراین کاربران ضمن اینکه میتوانند رزولوشن عکس هایشان را افزایش دهند و میتوانند عکس هایی که دارای وضوح مناسبی نیستند را نیز بهبود بخشند. یکی از کاربردهای اصلی نرم افزار از بین بردن تاری تصاویر است که در زمینه عکس های دوربین های دیجیتال بسیار شایع است. همچنین افزایش وضوح جهت خواندن انواع متن های درون عکس ها نیز از قابلیت های استفاده این نرم افزار می باشد. لازم به ذکر است این نرم افزار به عنوان پلاگین برروی نرم افزار فتوشاپ نیز قابل اجرا می باشد.

افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر با Focus Magic 4.0.0

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 772 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از سیستم شما چندین نفر استفاده می کنند و مطمئنا این استفاده ی چندین نفره مشکلاتی را نیز به همراه خواهد داشت و شاید یکی از مشکلات عمده ی این دسته افراد کپی ها و فایل های تکراری می باشد که توسط دیگر کاربران یا حتی خود شخص در سیستم ذخیره شده اند. مطمئنا در مواقعی شما نیز نیاز داشته اید فایلی را برای مدتی در دو مکان مثلا در دو درایو متفاوت ذخیره نمایید و پس از پایان کار از حذف کردن یکی یا هر دوی آن ها غافل شده اید حال فکر کنید این عمل چندین بار آن هم با فایل های حجیم تکرار شود مطمئنا دیگر فضای برای شما باقی نخواهد ماند و این فایل های تکراری فضای هارد دیسک شما را اشغال کرده و باعث افت سرعت سیستم و مشکلات بسیاری برای شما و رایانه ی شما خواهند شد.  با استفاده از آن می توانید به راحتی و با دقت بسیار بالا این گونه فایل های تکراری را یافته و با اطمینان خاطر به حذف آن ها بپردازید. Duplicate File Cleaner نرم افزاری است که با اسکن سیستم شما و مقایسه ی بایت به بایت فایل های شما به یافتن فایل های تکراری موجود پرداخته و به شما این اطمینان را می دهد که فایل های یافته شده صد در صد تکراری بوده و با حذف آن ها نه تنها چیزی را از دست نخواهید داد بلکه با خلاص شدن از شر این فایل های مزاحم و اشغال کننده به فضای خالی و بسیار با ارزش هارد دیسک خود نیز دست پیدا خواهید کرد. این نرم افزار با ایجاد امکان اسکن سیستم و یافتن فایل ها بر اساس نام فایل ها، سایز فایل ها و… و همچنین فراهم نمودن لیستی از فایل های تکراری یافته شده به شما اجازه می دهد تا پس از مشاهده ی فایل های تکراری به حذف آن ها پرداخته و با انجام این عمل به هارد دیسک سیستم خود جان تازه ای ببخشید.

 

جستجو و پاکسازی فایل های تکراری با Duplicate File Cleaner 2.6.0

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 543 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Odin Video Converter

Odin Video Converter 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت تبدیل فرت های ویدیوئی به یکدیگر می باشد. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری دیگر جهت تبدیل فرمت های ویدیویی و کار با این نوع فرمت های اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی قادر به تبدیل سریع و آسان فرمت های ویدیویی از جمله AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP به سایر فرمت های دیگر می باشد. علاوه بر تبدیل فرمت ویدیئویی شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار فایل های صوتی فایل های تصویری را استخراج نموده و در فرمت های MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG ذخیره نمائید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فرمت های iPod,iPhone,PSP,3GP,iPad,Apple TV, Xbox ، امکان سفارشی سازی خروجی ویدیو، امکان تائین زمان شروع و اتمام تبدیل و ... اشاره کرد.



برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت تبدیل همه نوع از فیلم ها به اپل آی پاد / آی فون / AppleTV MP4 ویدیو

قابلیت تبدیل همه نوع از فیلم ها به ویدیو یوتیوب FLV یا تبدیل FLV به AVI، MP4، WMV و غیره

قابلیت استخراج صدا از فرمت های AVI، MPG، FLV، WMV، SWF

قابلیت ذخیره صدای های استخراج شده در فرمت های MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG

قابلیت تبدیل فیلم ها به فرمت های قابل نمایش در گوشی همراه 3GP

قابلیت تبدیل همه نوع از فیلم ها به فرمت سونی PSP MP4

قابلیت سرعت بالا در تبدیل بیش از 2 برار از سرعت پخش شده

قابلیت تنظیم موقعیت شروع و پایان موقعیت فایل منبع به تبدیل

قابلیت پشتیبانی از تبدیل دسته ای فایل ها

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

و ...

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 15107 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Body Mass Index نام یک نرم افزار فارسی کم حجم ، پرکاربرد و جالب می‌باشد. شما با وارد کردن قد و وزن خود می‌توانید ایده‌ال ترین وزن بدن خود را مشاهده کنید و در صورتی که چاق یا لاغر باشید این برنامه میزان چاقی یا لاغری را به شما اعلام خواهد کرد.

دانلود نرم افزار فارسی محاسبه وزن ایده ال بدن با فرمت فلش – Body Mass Index

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 531 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند نرم افزار هایWindows Media Player ،Winamp ،RealPlayer،DivX Player، River Media Cente ،Musicmatch Jukebox در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید.

اخرین تغییرات:

| اپدیت از نسخه ۱۱٫۰۸ به نسخه ۱۱٫۱۰۹ |

| پیشنهادی وب سایت همه چی فورای |

تقویت پخش صدا و موسیقی توسط DFX Audio Enhancer 11.109

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 517 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این نرم افزار یکی از نرم افزار هایی است که با آن میتوانید فایل setup بسازید و آنهایی که با عوض کردن ویندوز فایلهای نصب شده آنها پاک میشود میتوانند با این نرم افزار فایل setup خود را ساخته و از پاک شدن برنامه های خود هنگام عوض کردن ویندوز جلوگیری کنند.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 496 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Splash Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های تصویری با کیفیت بالا می باشد. اگر شما نیز مانند میلیون ها کاربر از استفاده از نرم افزار هایی که هنگام انتخاب بسیاری از فایل های تصویری خطای عدم پشتیبانی پسوند را می دهند و توانایی پخش هرگونه فایل تصویری را ندارند به ستوه آمده اید و یا نیاز به نرم افزاری برای نمایش فیلم های با کیفیت بالا را دارا می باشید ما به شما استفاده از این پلیر جدید و قدرتمند را توصیه می نماییم. نرم افزار Splash Pro توانایی پشتیبانی از فایل های  AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS را دارا می باشد و همچنین به شما این قابلیت را می دهد تا به صورتی دستی اقدام به بارگذاری زیرنویس نمایید.
 

Splash پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1.13.2

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Splash Pro 1.13.2:
-  قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری
-  قابلیت بارگذاری فایل های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS-
-  قابلیت پشتیبانی از کدک های تصویری H.264, MPEG-2, VC-1
-  قابلیت بارگذاری زیرنویس

-  قابلیت پشتیبانی از پردازنده چند هسته ای

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 538 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود RealPlayer  – نرم افزار پخش کننده مولتی مدیا

 

نرم افزار RealPlayer  یکی از بهترین و قدیمیترین پخش کننده های فایلهای مولتی مدیا است.این نرم افزار رابط کاربری بسیار زیبا و مدرنی دارد که به شما امکان نگه داری آرشیو موزیک به شیوه ای بسیار زیبا را می دهد. بیشتر از آنچه که هرکاربری می تواند انتظار داشته باشد این نرم افزار امکانات و قابلیت دارد، تنها لازم است تا این ابزار را دریافت نموده تا به راز قابلیت های آن در زمینه پلیرهای صوتی و تصویری پی برده شود.

 

ویژگی های RealPlayer :

اجرای تمامی فرمت های اصلی شامل Flash, QuickTime MPEG-4, Windows Media , DVD , CD

امکان دریافت ویدئو های سایت YouTube

اجرای با کیفیت تمامی فرمت های صوتی محبوب شامل audio CD, MP3, WMA, AAC, RealAudio

امکان گوش دادن به پادکست و…

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 566 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
دانلود مرورگر قدرتمند فایرفاکس Firefox 21.0 Beta 3

 

Firefox قطعا بهترین مرورگر در اینترنت است. Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر به خاطر کیفیت و کارایی بالایش محبوب است. Firefox این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود

تجربه کاربر: کلیه کاربرانی که با فایر فاکس کار میکنند از تجربه کردن آن و دیدن وبها بسیار از فایر فاکس راضیند.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

کارایی : فایرفاکس در بالای پلت فرم جدید قدرتمند در فرم یک مارمولک خانگی ساخته شده است که به همه کار شما می آید در نتیجه یک محصول امن تر، آسان تر و بیشتر به استفاده شخصی  در اختیار شما قرار میگیرد.

امنیت : فایر فاکس برای شما یک نوار امنیت به وجود میاورد. فایر فاکس سیستم شما را در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت میکند.

قابلیتهای نرم افزار FireFox  :

آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی

کاهش بسیار محسوس Crash ها

پشتیبانی از HTML نسخه ۵

مدیریت حرفه ای تر Add-on ها

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد

جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 495 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه فارسی آنتی ویروس کسپرسکی

هر روز تعداد بی شماری فایل مخرب در فضای اینترنت قرار می گیرد که شناسایی بعضی از آنها بسیار سخت می باشد. حتما شما هم این اعتقاد را دارید بخاطر اینکه سرعت سیستم کند نشود از آنتی ویروس استفاده نمی کنم. ولی کافی یک بار گرفتار ویروس شوید از ویروس هایی که الکی صفحه باز می کنند یا سیستم را مرتب ریست می کنند آنقدر کلافه می شود و صد البته پشیمان که مجبورید تمام فایل های خود را پاک کنید و دوباره کامپیوترتان را راه اندازی کنید. برای جلوگیری از این مسائل ما به شما نصب یک آنتی ویروس قدرتمند را پیشنهاد می کنیم.

اگر در تنظیمات آنتی ویروس مشکل دارید یا زبان انگلیسی ضعیفی دارید می توانید نسخه فارسی آنتی ویروس و اینتنرت سکیورتی کسپرسکی را نصب و امتحان کنید. اگر هکرها هم برای شما مزاحمت ایجاد می کنند و دغدغه حریم صوصی دارید ما به شما نسخه سکیوریتی را پیشنهاد می کنیم وگرنه نسخه آنتی ویروس به راحتی از کامپیوتر شما در مقابل فایل ها آلوده محافظت می کند.


( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 469 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود ویندوز هشت نسخه فاینال Windows 8 Final

:: دانلود 3 نسخه مختلف Enterprise و Professional و AIO به صورت جداگانه به همراه شماره سریال ::

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار گروه ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند. از زمان انتشار اخبار ویندوز 8 تاکنون چند نسخه آزمایشی مختلف از این ویندوز منتشر شده که بلاخره نسخه فاینال البته نه از سوی مایکروسافت بلکه توسط منابع غیر رسمی منتشر شد. بر اساس گفته وبلاگ رسمی ساختمان ویندوز 8، سیستم عامل ویندوز 8 نسخه RTM (ساخت 9200) در اوت 2012 به صورت تقلبی منتشر شد و در 26 اکتبر 2012 به صورت رسمی منتشر خواهد شد. ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم ‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.این ویندوز را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 896 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار مسنجر جديدNimbuzz براي كامپيوتر آخرين ورژن با قابليت ورود به چت روم

 

این برنامه امكانات زیادی داره كه بعضی از اونا رو میگم:

همچنين در نسخه جديد نيمباز شما ميتوانيد در 13 زبان نيمباز را نصب و اسفاده كنيد: فارسي ، عربي ، عبري ، تركي ، اندونزيايي ، چيني ، ژاپني ، كره اي ، تايلندي ، هلندي ، انگليسي ، اسپانيايي و پرتغالي!

با اين نرم افزار ميتوانيد مجاني با تمام خط هاي ايرانسل و همراه اول و خارج از كشور صحبت كنيد

۱. چت با سرعت بسیاربالا و عدم وجود هیچگونه تبلیغات
۲. زبان كاملا فارسی برنامه (در هنگام نصب باید زبان فارسی را انتخاب كنید)
۳. امكان برقراری تماس رایگان با مسنجر ها
۴. امكان برقراری تماس اینترنتی VOIP
۵. امکان اضافه کردن افراد به لیست برای دسترسی سریعتر
۶. امکان ارسال پیام و فایل به لیست دوستان
۷. و ...

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 383 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

KoolMoves نرم افزار محبوبی در ساخت انیمشن های فلش میباشد، که توسطه کاربران مبتدی و حرفه ای برای جذاب کردن وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد. انیمشن های فلش ساخته شده توسط این نرم افزار را میتوانید برای تبلیغات روی سایت های مختلف به کار ببرید. KoolMoves نرم افزار پیشرفته است که تا حدودی میتواند جانشین Macromedia Flash در ساخت انیمشن های فلش باشد. این نرم افزار با دارا بودن افکت های فراوانی به شما در ساخت انیمشن های فلش با کیفیت بالا کمک شایانی میکند.

 

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 516 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

BlueStacksBlueStacks 0.7.11.879 به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های آندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.
در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.
 

قابلیت های نرم افزار BlueStacks:

  • اجرای بازی ها و برنامه های آندروید در ویندوز و تبلت ها
  • کاربرد آسان و سریع
  • دارای تمامی ویژگی های آندروید
  • پشتیبانی از بسیاری برنامه های آندروید
  • دارای گرافیک بالا و HD
  • برنده جایزه در CES
  • قابلیت همگام سازی برنامه
  • امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
  • دارای گدجت برای ویندوز 7
  • امکان اتصال به اینترنت
  • و …

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 483 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ساخت پنجره هاي POP-UP فقط با چند کليک موس!

پنجره هاي PopUp به پنجرههاي کوچکي گفته ميشود که بر روي پنجره فعلي باز ميشوند و معمولاً حاوي يک پيغام، تبليغ يا پنجره مربوط به کامنتها هستند.

نرمافزار Yaldex PopUp 4.9 براي ساخت چنين پنجرههايي طراحي شده است:

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 555 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

مستر دانلود

 

“ویراستار” یک پلاگین بسیار کاربردی برای نرم افزار آفیس ورد می باشد که برای کاربران ایرانی آماده شده است. این نرم افزار قابلیتهایی مانند اصلاح خطاهای املایی، اشتباهات ویرایشی و نشانه‌گذاری، و نیز استانداردسازی متون فارسی را به کاربران می دهد. این نرم افزار خطایاب املایی زبان فارسی با حمایت شورای عالی اطلاع‌رسانی طراحی و پیاده‌سازی شده است.  هم اکنون می توانید در ادامه جدیدترین نسخه این نرم افزار را که باگ های قدیمی در آن رفع شده است را از سایت همه چی فورای با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 853 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه سی دی های خود را از کپی غیر مجازمحافظت کنید. این با ایجاد بد سکتور ونقاط غیر قابل خواندن باعث جلوگیری کپی سی دیها بر روی هادر وهمچنین کپی سی دی به صورت مستقیم خواهد شد. این برنامه در هنگام اجرا با تست قفل سی دی اصلی را از سی دی کپی تشخیص می دهد و در صورتی که قفل بر رویسی دی موجود نباشد برنامه ی درون سی دی اجرا نخواهد شد. این برنامه قادر به محافظت از سی دی های دیتا و سی دی های صوتی می باشد.این نرم افزار به علت استفاده ازFirmware خاص خود برای ایجاد بد سکتور ممکن است با برخی ار رایترهای قدیمی مشکل داشته باشد.
اگر چه امروزه با گسترش قفل های پیشرفته ایجاد بد سکتور برای جلوگیری از کپی سی دیها به یکی از روش های منسوخ شده تبدیل شده اما هنوز در برخی موارد کاربرد های خاص خود را دارد.

جلوگیری از کپی سی دی ها با نرم افزار CopyKiller v3.6.4 full

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراحعه کنید )

admin بازدید : 436 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه VLC media player

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.
این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.
جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.6 می باشد.
نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار VLC Media Player:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت كاملا رایگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- پشتیبانی كامل از زبان شیرین فارسی
- و ...

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1906
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,340
  • بازدید ماه : 4,910
  • بازدید سال : 24,059
  • بازدید کلی : 1,223,347
  • کدهای اختصاصی