loading...
همه چی فورا | دانلود,اهنگ,فیلم,عکس,برنامه,بازی,تم,اندروید,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1546 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عکسی که سال‌ ها بر روی صفحه ویندوز xp وجود داشت، ‌برخلاف تصور خیلی از افراد، یک طرح کامپیوتری نیست، بلکه یک عکس واقعی است که به گفته عکاسش، حتی هیچگونه دستکاری فتوشاپی هم نشده است.



برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1401 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود کلیپ لحظات زیبای تنیس در سال ۲۰۱۳

 Tennis Best Points 2013

 

نام کلیپ : Tennis Best Points 2013

سال انتشار : ۲۰۱۴

مدت زمان : ۱۵ دقیقه

کیفیت : ۷۲۰p Full HD

 

در این مستند صحنه های فوق العاده جذابی از صحنه های زیبای تنیس در سال ۲۰۱۳ به نمایش در می آید. این تصاویر مربوط به برترین تنیسور های جهان از جمله نواک جوکویچ , رافائل نادال , راجر فدرر و دیگر ستارگان دنیای تنیس و بهترین بازی های آنها در سال ۲۰۱۳ می باشد. بهترین امتیازات کسب شده توسط بازیکنان در گرنداسلم های مختلف سال و کاپ های جهانی مختلف از دیگر بخش های این مستند فوق العاده زیبا میباشد. هم اکنون می توانید کلیپ لحظات زیبای تینس در سال ۲۰۱۳ را با کیفیت عالی از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 1341 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود بازی Ice Cream Craze 3: Natural Hero برای کامپیوتر

 

Ice Cream Craze 3: Natural Hero یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی است که در سال ۲۰۱۴ توسط big fish games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر به بازی های مدیریتی علاقه دارید این بازی را به هیچ وجه از دست ندید. در بازی Ice Cream Craze 3: Natural Hero سرعت عمل و دقت حرف اول را میزند و شما باید با این دور اصل شخصیت بد داستان را شکست دهید. داستان بازی از این قرار است که دکتر Bane یک نابغه است و دست به ساخت بستنی با مواد شیمیایی زده است.

حالا شما باید در نقش شخصیت خوب داستان یعنی Anna قرار بگیرید. آنا قصد دارد تا به دکتر بن بفهماند که بستنی که توسط مواد اولیه طبیعی و سالم ساخته میشود بسیار سالم است. حالا شما باید به او در این راه کمک کنید. همانطور که گفتیم باید شما در بازی Ice Cream Craze 3  زمان را به خوبی مدیریت کنید و به مشتریان به خوبی برسید. بازی از نظر گرافیکی در حد قابل قبولی است. همچنین دارای گیم پلی روان و ساده است و میتوانید شما را ساعت ها مشغول کند. پس اگر به بازی های مدیریتی علاقمند هستید. هم اکنون می توانید بازی Ice Cream Craze 3: Natural Hero را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 2016 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Garfield Kart برای اندروید

دانلود بازی مسابقه ای گارفیلد

 

Garfield Kart 1.1 یک بازی در سبک مسابقه ای, ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم به شخصیت دوست داشتنی گارفیلد علاقمند هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را برای اسمارت فون خود از دست ندهید. در بازی جذاب Garfield Kart شما با چهره های معروف انیمیشن این مجموعه آشنا خواهید شد و به مسابقات دیوانه وار آن وارد خواهید شد. شما میتوانید این بازی را به صورت تک نفره و یا چند نفره (مولتی پلیر) انجام دهید. می توانید دوستانتان را به چالش بکشید و با قابلیت بازی چند نفره بازی لحظات شادی را رقم بزنید. در بازی ۸ شخصیت جذاب بتام های گارفیلد،آرلین، لیز، هری، جان، اودیه، نِرمال و غیره وجود دارد که میتوانید با آن ها وارد مسابقات شوید.

در بازی Garfield Kart انواع ماشین ها مختلف قرار داده شده است و شما میتوانید ماشین مد نظر خود را انتخاب کنید و در مسابقات شرکت کنید. شما میتوانید برای پیروز شدن در مسابقات از بمب ها و قدرت های یو پی اس که در بازی قرار داده شده است استفاده کنید. مسابقات در ۱۶ مکان دیدنی مثل شهر، جنگل، مزرعه آفتابی، اسکله و غیره صورت می پذیرد. بازی دارای گرافیک اچ دی عالی و همچنین صداگذاری فوق العاده زیبا است. پس اگر از علاقه مندان به سبک مسابقه ای, ماشین سواری و شخصیت گارفیلد هستید هم اکنون میتوانید بازی Garfield Kart را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

 

admin بازدید : 1462 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

سلام خدمت کاربران عزیز 

همه چی فورای بهترین سایت تفریحی و سرگرمی افتتاح شد 

ادرس سایت : http://www.hamechi4i.ir/


به تعدادی نویسنده برای بخش های مختلف سایت نیازمندیم . 


با قیمت توافقی



برای ارتباط با ما میتوانید از قسمت نظرات همین پست اقدام یا با ایمیل ما در ارتباط باشید . 


ایمیل : hamechi4i@yahoo.com'


باتشکر مدیر همه چی فورای

admin بازدید : 1302 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

 دانلود مجموعه ۱۰۰ والپیپر شگفت انگیز

Wonderful Abstract HD Wallpapers

 

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه ۱۰۰ والپیپر با کیفیت عالی و سایز مناسب با موضوعات مختلف گرافیکی و هنری شگفت انگیز برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه تصاویر که ترکیبی از رنگ و طرح های خلاقانه میباشد جلوه خاصی براساس یکرنگی به دسکتاپ شما خواهد داد. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپرهای شگفت انگیز را با کیفیت عالی از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 1397 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Move the Box برای اندروید

 

Move the Box 1.3 یک بازی در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. اگر به بازی های پازلی علاقمند هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را برای اسمارت فون خود از دست ندهید. گیم پلی بازی بسیار راحت است و شما فقط باید جعبه ها هم رنگ و شکل ر جا به جا کنید تا به صورتی کنار یکدیگر قرار بگیرند و ناپدید شوند. شما باید با این کار تمام جعبه ها را نابود کنید تا مرحله به پایان برسد.

شما در بازی Move the Box هرچقدر به جلو بروید مراحل سخت تر میشوند و هوش شما را به چالش میکشند. این بازی دارای ۱۹۲ مرحله است که میتواند ساعت ها شما را مشغول کند. پس اگر علاقه مند به بازی اعتیادآور, پازلی هستید هم اکنون میتوانید بازی Move the Box را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایتهمه چی فورای دریافت نمایید.



دانلود در ادامه مطلب ... 

admin بازدید : 1329 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود Malwarebytes Anti-Malware

نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب + نسخه رایگان

 

 

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300 این برنامه یک آنتی تروجان رایگان و قدرتمند و کارامد برای محافظت از سیستم در برابر بدافزارها و تروجان های مخرب میباشد. این نرم افزار به صورت هوشمند در هر لحظه به تست سیستم شما پرداخته و هر لحظه امنیت آن را در برابر بدافزارها به سریع ترین صورت ممکن حفظ می کند. از ویژگی های این برنامه بلوکه کردن و حذف برنامه های در حال اجرای مخرب می باشد که قبل از آسیب رساندن به سیستم همه آنها را قبل از اجرا شناسایی و پاک می کند.

نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware از آن جهت که اختصاصا برای بدافزارها و مخرب های خطرناک طراحی شده است کارایی بسیار بهترین از آنتی ویروس های عمومی خواهد داشت و آن دسته از برنامه های مخرب که آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن نیستند را از تیغ خود می گذراند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware را به همراه نسخه رایگان آن از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



دانلود در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 1104 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود بازی Steel Storm Complete Edition برای کامپیوتر

Steel Storm Complete Edition یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Kot in Action Creative Artel ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی دارای گیم پلی بسیار رقابتی و هیجان انگیزی میباشد و برای افرادی که دوست دارند در کمتر از صدم ثانیه انبوهی از دشمنان خود را نابود کنند بهترین انتخاب میباشد. شما در نقش یک خلبان پیشرفته و کاربلد از جدیدترین سلاح های جنگی بهره خواهید برد و وظایف و ماموریت های محول شده تان را به پایان خواهید رساند. در مراحل دیگری از بازی نیز به یک زندان متروکه ای نفوذ کرده و شخص خاصی را نجات خواهید داد. در مابین این مراحل به تله های برخواهید خورد که ابزارآلات سنگین چند تنی را نابود می کند که باید مراقب این گونه تله های نیز باشید.

در بازی Steel Storm همواره باید در صدد هموار کردن راه خود و پیشروی در مراحل ۲۴ گانه بازی باشد که با گیم پلی منحصربفرد و سریع بازی ساعات خوشی را مطمئنا سپری خواهید نمود. هم اکنون می توانید بازی Steel Storm Complete Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ... 

admin بازدید : 1292 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

تحویل نمیگیرم…!!

سالی را که بدون حضور تـو تحویل شود… !!

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی ؟ یک سال از عمرت گذشت 

 ولی باز تو همونی که بودی ! فرشته ی دوست داشتنی بهار مبارک 

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

آقا تا دید و بازدید های نوروزی شروع نشده تکلیف ماچ ها رو روشن کنید ، بالاخره باید سه بار ببوسیم یا دو بار ؟



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ... 

admin بازدید : 440 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود Microsoft Toolkit 2.5 Beta 5

 

 

Microsoft Toolkit نرم افزاری محبوب است که استفاده رایج از او فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس است که معمولا باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چون که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردر گمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران نیاز می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این نرم افزار شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند. همچنین شما کاربران می توانید این نرم افزار را به صورت لینک مستقیم و رایگان از سایت همه چی فورای دریافت کنید.
admin بازدید : 633 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه خبرگردی برای اندروید

نرم افزار جمع آوری اخبار روز ایران و جهان برای گوشی اندروید

 

خبرگردی برای اندروید یک نرم افزار دریافت آخرین و تازه ترین اخبار برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم از افرادی هستید که هر روز خبرهای روز داخلی و خارجی را دنبال میکنید به شما برنامه خبرگردی را پیشنهاد میکنیم. این نرم افزار یک نرم افزار کامل برای برای دستیابی به اخبار روز می باشد. کار نرم افزار khabargardi به این صورت است که به سایت های خبری معتبر سر زده و اخبار آن ها را جمع آوری به و نمایش میگذارد.

از مهمترین ویژگی های برنامه خبرگردی میتوان به نمایش پربازدیدترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته, نمایش مهمترین خبرهای ۲۴ ساعت گذشته, امکان مشاهده اخبار به صورت آفلاین و غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید جدیدترین خبرهای داخلی و خارجی که سایت ها مختلف منتشر میکنند را در اسمارت فون خود بخوانید هم اکنون میتوانید برنامه خبرگردی را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 473 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)


دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید

دانلود بازی طناب را ببر ۲ اندروید

 

Cut the Rope 2 2.3.2 یک بازی اعتیادآور در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا اگر دارنده اسمارت فون باشید اسم بازی طناب را ببر را شنیده اید. بازی که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است که اسم جدیدترین آن بازی Cut the Rope 2 است. این بازی تاکنون ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است که جزء یکی از محبوب و اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.باز هم شخصیت دوست داشتنی Join Om برگشته است و منتظر آبنبات های خوشمزه ای است که شما به آن میرسانید. بازی Cut the Rope 2 نسبت به نسخه های پیش تغییرات زیادی کرده است به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده است که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند.

این شخصیت های دوست داشتنی در اویل آزاد نیستند و شما باید در طول بازی آن ها را Unlock کنید. Lick که یکی از شخصیت های بازی طناب را ببر ۲ است میتواند با پل های کوچکی با زبان خود درست کند و به Om برای رسیدن جاهای دیگر کمک کند. در این بازی ۱۴ جعبه و ۳۵۰ مرحله وجود دارد. پس اگر از علاقمندان به سری بازی طناب را ببر هستید هم اکنون میتوانید بازی Cut the Rope 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 624 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 


اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.




دانلود در ادامه مطلب : 

admin بازدید : 567 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

 

دانلود SketchBook Mobile برای اندروید

 

نرم افزار SketchBook Mobile بدون شک یکی از برترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی طراحی و نقاشی حرفه ای برای اندروید است . خیلی از هنرمندان و طراحان حرفه ای از این نرم افزار استفاده میکنند و با استفاده از ابزارهای کامل آن ، شما می‌توانید طرحهای بسیار زیبایی را بر روی تبلت و اسمارت فون اندرویدی خودتان ایجاد کنید .

این نرم افزار دارای انواع قلم‌ها ، رنگها و ابزارهای نقاشی و طراحی نیز میباشد . شما میتوانید نرم افزار SketchBook Mobile را از ادامه ی مطلب و به طور مستقیم از سایت همه چی فورای دریافت نمایید .

admin بازدید : 741 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

 

دانلود KMPlayer Final

 

KMPlayer ۳.۸.۰.۱۱۹ کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1134 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نیازمند اندروید 2.1 به بالا

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بازی های محبوب پلتفورم های اندروید میباشد که در گوگل پلی بیش از 40 میلیون بار دانلود شده است. این بازی باعث میشود بر سر کوچکترین امتیاز با دوستان خود به رقابت و چالش بپردازید. بازی مربوط به موتور کراس میباشد که به وسیله سه دکمه لمسی ایجاد شده بر روی صفحه نمایش از قبیل گاز، پرش و ترمز باید از موانع پرش کرده، از حلقه های آتش، بلندی و ... عبور کنید. تمامی حرکات این بازی نمایشی بوده و به منظور کسب بیشترین امتیاز است. دقت برای کنترل سرعت موتور یکی از سخت ترین کارهای این بازی اندرویدی است و اینکه چه زمانی از دکمه کمک فنر برای پرش استفاده کنید بسیار مهم است. شما با کسب امتیاز میتوانید موتور یا شخصیت موتور سوار را تغییر دهید و موتور کراس خود را به سلیقه خود درآورید. این بازی اندروید دارای 12 مرحله کاملا آزاد است و در مجموع دارای 76 مرحله در 4 جبهه مختلف می باشد. بازی دارای گرافیک خوبی بوده و گیم پلی آن میتواند نظر شما را جلب کند. هم اکنون میتوانید آخرین ویرایش بازی Trial Xtreme 3 را از همه چی فورای دریافت کنید.

بازی موتور کراس برای اندروید - Trial Xtreme 3 6.2 Full Android Game



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1226 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Megamind - بازی موبایل مگاماید

بازی بسیار جذاب Megamind یكی از جمله بازیهای مهیج اكشن نسخه موبایلی می باشد. كه چندی پیش فیلم آن با موفقیت اكران شد و با استقبال خوبی هم همراه بود كه این بار نسخه جاوا برای گوشی های موبایل ساخته شده است.دارای محیطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافیك خوبی نیز برخوردار می باشد. بازی Megamind با فرمت جاوا ارائه شده و بر روی تمامی گوشی های موبایل با رزولوشن 128x160, 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 پیکسل قابل اجرا می باشد.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1352 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

.

شاید جست و جو در اینترنت و وب گردی یکی از علاقه مندی های ما باشد. داشتن یک مرورگر با سرعت زیاد، امنیت بالا و کارایی ساده خواسته هر کاربر اینترنتی است. مرورگر اینترنتی Chrome می تواند گزینه مناسبی برای گشت و گذار و جست وجو در اینترنت باشد. به تازگی کمپانی google نسخه جدید Chrome را برای انواع موبایل های موجود در بازار طراحی نموده تا همه بتوانند به راحتی به صفحه های اینترنتی دست یابند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ... 
admin بازدید : 1207 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی اکشن و اچ دی Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. هر چیزی که شما از یک بازی خوب و عالی انتظار دارید همانند گرافیک فوق العاده، صداهای هیجان انگیز پس زمینه، سلاح ها و قدرت های ویژه و ... در این بازی که طرفداران زیادی را درسرتاسر جهان به خود اختصاص داده است، گنجانده شده است. پس فرصت دانلود را از دست ندهید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با مافیا مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر, تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
admin بازدید : 561 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

1392/10/25 - تغییرات: نسخه جدید اندروید (v1.2.0g Offline) جایگزین شد.

نسخه ی جدید بازی آسفالت Asphalt 8: Airborne نسخه هوابرد یا همان آسفالت 8 که دارای 47 ماشین جدید و لوکس شامل وگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری، پاگانی زوندا و ... می باشد. که شما میتوانید علاوه بر مسابقه در خیابان ها با پرش از روی سکو ها،می بایست در هوا نیز توانایی های خود را به چالش بکشید. نسخه هوابرد از جهات مختلف سرعت، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.
شما میتوانید با انتخاب 9 مکان مختلف از جمله، ونیس، صحرای نوادا، ایسلند و ... با دیگر دوستان خود به رقابت بپردازید. در صورت انتخاب حالت Career Mode میتوانید از 8 فصل و 180 مرحله جذاب بهره مند گردید. افکت های جذاب گرافیکی و صدا های واقعه ای موتور خودروهای ذکر شده و برگزاری مسابقات به صورت آنلاین با دیگر دوستان تا 8 نفر همزمان از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1057 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



دانلود Auto Call Recorder Pro

 نرم افزار ضبط خودکار مکالمات برای اندروید

 

Auto Call Recorder Pro v3.5 برای شما این امکان را فراهم می سازد که به صورت خودکار تمامی مکالمات خود را در گوشی خود ضبط و ذخیره نمایید و هر وقت که خواستید دوباره آن را پخش کنید و شاید دوست داشته باشید که بعضی از مکالمات خود را چندین بار گوش دهید و یا مکالمات مهمتان را همیشه در دسترس داشته باشید، ولی برای انجام این کارها نیاز به ذخیره مکالمه ها دارید. ما به شما این مژده را میدهیم که نرم افزار ضبط خودکار صدا به نام Auto Call Recorder Pro این قابلیت ها را برای شما فراهم آورده است که کار شما در قابلیت های گفته شده ی بالا آسان کند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 2473 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



 

دانلود ماهنامه چلیپا بهمن ۹۲

 

امروز برای شما دوستان عزیز کتاب ماهنامه موبایل چلیپا نسخه بهمن ۹۲ رو آماده دانلود کردیم. کتاب ماهنامه میهن ایبوک به صورت جاوا و آندروید می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. شما هم اکنون می توانید کتاب چلیپا را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 668 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Strike Team v1.0.30 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Call of Duty Strike Team اندروید

بازی ندای وظیفه: تیم ضربت برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

Call of Duty Strike Team نسخه جدید بازی کال آف دیوتی است که برای گوشی اندروید که از پایه برای دستگاه های گوشی و تبلت کاربران ساخته شده، تجربه تماما جدید و متفاوتی از انجام بازی اول شخص و سوم شخص Call of Duty را به شما ارائه می دهد. اعضای تیم ضربت خود را در بازی انتخاب کرده و مهارت های آنان را پیش از آنکه به میدان نبرد در محیط های گوناگون بازی اعزام کنید، به طور کامل سفارشی سازی کنید. بازی Call of Duty Strike Team ویژگی انقلابی سوئیچ بین نمای حرکت و شلیک اول شخص و نمای سوم شخص حملات جوخه ای شناسایی و هماهنگی به صورت پویا را دارد.

بازی در سال ۲۰۲۰ انجام می شود و تنش در میان ابرقدرت ها بالا گرفته است؛ در یک حمله غافلگیرانه، ایالات متحده آمریکا خود را در جنگ با دشمنی ناشناخته می یابد. ماموریت شما در بازی Call of Duty Strike Team ، رهبری یک تیم عملیات ویژه مشترک در یک تلاش جهانی برای شکار کردن مسئولان این حملات است. در این راه قدم بردارید و بین حالت اکشن اول شخص و سوم شخص سوئیچ کنید. اعضای جوخه خود را به طور استراتژیکی با سلاح ها، تجهیزات و زره پوش ها سفارشی سازی کنید.

بازی در چندین حالت از جمله حالت چالشی (CAMPAIGN MODE) و حالت بقاء (SURVIVAL MODE) انجام می شود طوری که هر یک تجربه متفاوتی از بازی را ارائه می دهند. این بازی بر روی گوشی ها و تبلت هایی قابل نصب است که اندروید ۴ و به بالا داشته باشند و همچنین این بازی با دیتا قرار گرفته است و  شما کاربران می توانید بازی Call of Duty Strike Team را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت همه چی فورای  دریافت و بر روی گوشی یا تبلت های اندرویدی خود نصب و از بازی لذت ببرید.

admin بازدید : 563 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Crayon Physics Deluxe برای اندروید

 

Crayon Physics Deluxe v1.0.4 احتمالا شما این بازی را بر روی کامپیوتر تجربه کرده اید . این بازی در سبک پازل فیزیکی عرضه شده است و یکی از جالبترین و اعتیادآور ترین بازی های اندروید میباشد . در این بازی شما میتوانید براساس خلاقیت خود ، تمام بازی را پیش ببرید و به هدفتان که همان رساندن گلوله به ستاره است ، برسید .

هر مرحله از بازی ، براساس خلاقیت حل میشود و ممکن است صدها راه حل مختلف برای آن وجود داشته باشد . پیشنهاد میکنم بازی Crayon Physics Deluxe برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت همه چی فورای دانلود دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 655 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)


اس ام اس های بی نهایت زیبا

SMS Ziba

عاشق اسمم می شوم

وقتی تو صدایم می کنی

اس ام اس های بی نهایت زیبا

SMS Ziba

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم

خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 391 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید و باحال دی 92


سال 2014 شد ، آمریکا دنبال آب تو مریخه ، ما دنبال فـــیلتر شکن !!

.


.

دقت کردین این خارجی ها چقد با کلاسن؟؟


صبر کردن تا محرم و صفر تموم شه!


بعد جشن سال 2014 رو بگیرن!!!


اونوقت ما بچه مسلمونا، شب یلدامونو انداختیم تو اربعین!!!

.


.

اختلاس

اگر در ثریا هم اتفاق بیافتد، مردانی از سرزمین پارس در آن دست دارند

.



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ...


admin بازدید : 445 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود برنامه  LastPass Password Mgr Premium* 3.0.21



LastPass-Password-Mgr-Premium


پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .


LastPass Password Mgr یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند بتوانید پسورد های مختلفی که دارید را به سادگی ، سرعت و امنیت بالا مدیریت نمایید .

ویژگی ها :
- طراحی شده به صورت داخل مرورگر که امکان پرد کردن خودکار اطلاعات فرم ها مربوط به هر سایت را فراهم می آورد .
- قابلیت تولید پسورد های ایمن
- اضافه ، ویرایش و حذف اطلاعات یک سایت
- امکان افزودن تصویر‌، صدا و نوشته برای هر پسورد
- و …

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 518 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

soft98

در بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور Doodle Jump 2.1.0 باید با پرش به بالا و بالاتر بروید. بر سر راه خود با هیولاها و موجودات عجیبی برخورد می کنید که باید آنها را از بین ببرید و به راه خود ادامه بدید و رکورد هرچه بالاتری ثبت کنید. این بازی با وجود اینکه گرافیک بسیار ساده و کلاسیکی دارد، از خاصیت اعتیاد آوری بالایی برخوردار است!







دانلود بازی در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 444 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

مرورگر اینترنت Firefox Browser for Android 26.0.1 Final به صورت رسمی از شرکت موزیلا منتشر شده است. این مرورگر موبایل بهترین گشت و گذار را در گوشی موبایل شما به ارمغان می آورد. سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. این مرورگر موبایل از آخرین استانداردهای وب نظیر HTML، CSS و javascript و همچنین APIها پشتیبانی می کند. با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.



برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 393 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

soft98


GO SMS Pro Premium 5.34 یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.






برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

admin بازدید : 383 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)


soft98

Loaris Trojan Remover 1.3.0.7نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 347 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه سری 4



بی بهانه به خاطرم می آیی

شاید همین باشد معنای عزیز بودنت

SMS Jadid

تو هیچ چیز کم نداری

برای همه چیز من بودن

SMS Jadid

هر روز تو را می بینم

گوشه ی اتاق ایستاده ای و به من لبخند میزنی

باورکن رویای بودنت هم زیباست!

SMS Jadid

بقیه در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 729 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود بازی Bus Simulator 3D شبیه ساز اتوبوس برای اندروید

دانلود بازی Bus Simulator 3D شبیه ساز اتوبوس برای اندرویدReviewed byAfshinonJul 25Rating:4.5

بازی Bus Simulator 3D شبیه ساز اتوبوس به عنوان یک بازی سرگرمی به شمار میرود که توسط اتوبوس های متنوع و مختلف در شهر ها و مسیر بین راهی ، ایستگاه های مشخص شده است که  مسافران را سوار میکنید و آن ها را به مقصد می رسانید . در بازی شبیه ساز بازی اتوبوس از ترافیک های خیابانی استفاده شده و همچنین میتوانید در مکان های زیبا از بازی عکس برداری کنید . بازی Bus Simulator 3D به صورت سه بعدی مناسب برای اندروید ۲.۱ به بالا می باشد .

ویژگی بازی Bus Simulator 3D :

- سه بعدی

- مناسب برای اندروید ۲.۱ به بالا

- استفاده از مسیر شهر ، روستاها ، صحرا

- اتوبوس های مختلف

- استفاده از ترافیک های خیابانی


( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ) 

admin بازدید : 882 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Color Draw For Kids v 4.0 – اندروید 

بازی Color Draw For Kids یکی از بهترین بازی ها برای لذت بردن از طراحی و رنگ آمیزی است که برای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ به بالا طراحی شده است . این بازی با انتخاب طرح های سیاه و سفید اولیه به همراه یک سه پایه ی نقاشی آغاز می شود, در مرحله ی بعد شما می توانید با انتخاب قلم و مداد رنگ های مختلف و همچنین تغییر شفافیت و کدورت به تزیین طرح خود بپردازید.  این بازی ۵۰ طرح اولیه دارد که البته می توانید طرح های بیشتر و جذاب تری را نیز خریداری نمایید. برای دریافت این بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


 

admin بازدید : 537 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
اس ام اس ماه رمضان سال 1392

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مجموعه ای از گلچین اس ام اس های ماه رمضان را برای شما

 کاربران گرامی بر روی سایت قرار داده ایم






( برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید )
admin بازدید : 5028 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)


باب اسفنجی شخصیت شناخته شده و محبوب کارتونی با همین نام است که به یکی از جذاب ترین و بامزه ترین کارتون های سال های اخیر در سراسر جهان تبدیل شده است . این بار بازی باب اسفنجی و دوستان وفادارش در بازی SpongeBob And The Clash Of Triton باید یک کار بزرگ را انجام دهند .

داستان بازی باب اسفنجی اینگونه روایت می شود که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکم فرماست ، حال وظیفه باب اسفنجی است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند . البته این تمام کار نیست و باید در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود پادشاه شهر به پا کرده اند ایستادگی کنید و آن ها را ناکام بگذارید .

بازی باب اسفنجی ۲۵ مرحله و ۵ مکان متفاوت دارد که در آن می توانید از ۸ کاراکتر محبوب این بازی برای اجرای مراحل استفاده کنید . گرافیک بازی نسبت به حجم آن قابل قبول است . در آخر باید اضافه کنیم که بازی باب اسفنجی را می توانید بر روی سیستم های با سخت افزار معمولی نیز اجرا کنید .  شما هم اکنون می توانید بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton برای PC را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton :

-   گرافیک قابل قبول و فانتزی بازی
-   وجود ۲۵ مرحله و ۵ مکان متفاوت در بازی
-   امکان اجرای بازی با ۸ کاراکتر متفاوت و بامزه
-   قابل اجرا بر روی سیستم های با سخت افزار معمولی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   و …


( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 763 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)


وب سایت امروزه درمیان کاربران کامپیوتر توجه  بسیاری را به خود جلب کرده است. برای
یادگیری این کار نیاز به گذارندن دوره های تخصصی و صرف زمان زیادی می باشد. طراحی
وب سایت همان طور که در معرفی برنامه
Trendy Flash Site Builder  گفته شد به دو نوع کلی از نظر ظاهری تقسیم می شود ،
یک نوع به صورت کاملا FLash و  نوع دوم به صورت کد نویسی
و متن همراه با ادقام تصاویر. امروز در این مطلب به شما نرم افزاری را معرفی می
کنیم که در ۵ مرحله به صورت کاملا آسان و بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی وب
توانایی ساخت وب سایت از نوع دوم را در اختیار شما قرار می گیرد.

Website X5 Designer نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما
قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard
برنامه در ۵ مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای ۱۰۰۰ قالب مختلف جهت
ساخت وب سایت می باشد.



( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1906
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,289
  • بازدید ماه : 4,859
  • بازدید سال : 24,008
  • بازدید کلی : 1,223,296
  • کدهای اختصاصی