loading...
همه چی فورا | دانلود,اهنگ,فیلم,عکس,برنامه,بازی,تم,اندروید,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2953 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (4)

دانلود بازی Rooster Teeth vs. Zombiens برای اندروید

| به همراه نسخه پول بی نهایت + دیتا |

 

Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.2 پس از گذراندن دوران مبتنی بر شی حال زامبی بیرون آمده و به طور خصمانه به غارت دنیا مشغول هستند. شش شخصیت جدیدی در بازی اضافه شده است که به همراه دیگر اعضای تیم در صدد زنده ماندن هستند. در این بازی اکشن و استراتژیک شما با غلبه بر شرایط فعلی از سلاح های قدرتمندی استفاده کرده و با قصد دفاع پا به میدان خواهید گذاشت.
وجود 8 مرحله مختلف به همراه 25 سلاح کشنده که هر مرحله ای نیز با ترفندی خاص طراحی شده است از ویژگی های بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی Rooster Teeth vs. Zombies را به طور مستقیم برای اندروید از همه چی فور دریافت نمایید.

admin بازدید : 2016 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Garfield Kart برای اندروید

دانلود بازی مسابقه ای گارفیلد

 

Garfield Kart 1.1 یک بازی در سبک مسابقه ای, ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم به شخصیت دوست داشتنی گارفیلد علاقمند هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را برای اسمارت فون خود از دست ندهید. در بازی جذاب Garfield Kart شما با چهره های معروف انیمیشن این مجموعه آشنا خواهید شد و به مسابقات دیوانه وار آن وارد خواهید شد. شما میتوانید این بازی را به صورت تک نفره و یا چند نفره (مولتی پلیر) انجام دهید. می توانید دوستانتان را به چالش بکشید و با قابلیت بازی چند نفره بازی لحظات شادی را رقم بزنید. در بازی ۸ شخصیت جذاب بتام های گارفیلد،آرلین، لیز، هری، جان، اودیه، نِرمال و غیره وجود دارد که میتوانید با آن ها وارد مسابقات شوید.

در بازی Garfield Kart انواع ماشین ها مختلف قرار داده شده است و شما میتوانید ماشین مد نظر خود را انتخاب کنید و در مسابقات شرکت کنید. شما میتوانید برای پیروز شدن در مسابقات از بمب ها و قدرت های یو پی اس که در بازی قرار داده شده است استفاده کنید. مسابقات در ۱۶ مکان دیدنی مثل شهر، جنگل، مزرعه آفتابی، اسکله و غیره صورت می پذیرد. بازی دارای گرافیک اچ دی عالی و همچنین صداگذاری فوق العاده زیبا است. پس اگر از علاقه مندان به سبک مسابقه ای, ماشین سواری و شخصیت گارفیلد هستید هم اکنون میتوانید بازی Garfield Kart را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

 

admin بازدید : 1397 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Move the Box برای اندروید

 

Move the Box 1.3 یک بازی در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. اگر به بازی های پازلی علاقمند هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را برای اسمارت فون خود از دست ندهید. گیم پلی بازی بسیار راحت است و شما فقط باید جعبه ها هم رنگ و شکل ر جا به جا کنید تا به صورتی کنار یکدیگر قرار بگیرند و ناپدید شوند. شما باید با این کار تمام جعبه ها را نابود کنید تا مرحله به پایان برسد.

شما در بازی Move the Box هرچقدر به جلو بروید مراحل سخت تر میشوند و هوش شما را به چالش میکشند. این بازی دارای ۱۹۲ مرحله است که میتواند ساعت ها شما را مشغول کند. پس اگر علاقه مند به بازی اعتیادآور, پازلی هستید هم اکنون میتوانید بازی Move the Box را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایتهمه چی فورای دریافت نمایید.



دانلود در ادامه مطلب ... 

admin بازدید : 473 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)


دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید

دانلود بازی طناب را ببر ۲ اندروید

 

Cut the Rope 2 2.3.2 یک بازی اعتیادآور در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا اگر دارنده اسمارت فون باشید اسم بازی طناب را ببر را شنیده اید. بازی که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است که اسم جدیدترین آن بازی Cut the Rope 2 است. این بازی تاکنون ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است که جزء یکی از محبوب و اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.باز هم شخصیت دوست داشتنی Join Om برگشته است و منتظر آبنبات های خوشمزه ای است که شما به آن میرسانید. بازی Cut the Rope 2 نسبت به نسخه های پیش تغییرات زیادی کرده است به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده است که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند.

این شخصیت های دوست داشتنی در اویل آزاد نیستند و شما باید در طول بازی آن ها را Unlock کنید. Lick که یکی از شخصیت های بازی طناب را ببر ۲ است میتواند با پل های کوچکی با زبان خود درست کند و به Om برای رسیدن جاهای دیگر کمک کند. در این بازی ۱۴ جعبه و ۳۵۰ مرحله وجود دارد. پس اگر از علاقمندان به سری بازی طناب را ببر هستید هم اکنون میتوانید بازی Cut the Rope 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

admin بازدید : 1134 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نیازمند اندروید 2.1 به بالا

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بازی های محبوب پلتفورم های اندروید میباشد که در گوگل پلی بیش از 40 میلیون بار دانلود شده است. این بازی باعث میشود بر سر کوچکترین امتیاز با دوستان خود به رقابت و چالش بپردازید. بازی مربوط به موتور کراس میباشد که به وسیله سه دکمه لمسی ایجاد شده بر روی صفحه نمایش از قبیل گاز، پرش و ترمز باید از موانع پرش کرده، از حلقه های آتش، بلندی و ... عبور کنید. تمامی حرکات این بازی نمایشی بوده و به منظور کسب بیشترین امتیاز است. دقت برای کنترل سرعت موتور یکی از سخت ترین کارهای این بازی اندرویدی است و اینکه چه زمانی از دکمه کمک فنر برای پرش استفاده کنید بسیار مهم است. شما با کسب امتیاز میتوانید موتور یا شخصیت موتور سوار را تغییر دهید و موتور کراس خود را به سلیقه خود درآورید. این بازی اندروید دارای 12 مرحله کاملا آزاد است و در مجموع دارای 76 مرحله در 4 جبهه مختلف می باشد. بازی دارای گرافیک خوبی بوده و گیم پلی آن میتواند نظر شما را جلب کند. هم اکنون میتوانید آخرین ویرایش بازی Trial Xtreme 3 را از همه چی فورای دریافت کنید.

بازی موتور کراس برای اندروید - Trial Xtreme 3 6.2 Full Android Game



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1226 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Megamind - بازی موبایل مگاماید

بازی بسیار جذاب Megamind یكی از جمله بازیهای مهیج اكشن نسخه موبایلی می باشد. كه چندی پیش فیلم آن با موفقیت اكران شد و با استقبال خوبی هم همراه بود كه این بار نسخه جاوا برای گوشی های موبایل ساخته شده است.دارای محیطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافیك خوبی نیز برخوردار می باشد. بازی Megamind با فرمت جاوا ارائه شده و بر روی تمامی گوشی های موبایل با رزولوشن 128x160, 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 پیکسل قابل اجرا می باشد.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 1207 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی اکشن و اچ دی Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. هر چیزی که شما از یک بازی خوب و عالی انتظار دارید همانند گرافیک فوق العاده، صداهای هیجان انگیز پس زمینه، سلاح ها و قدرت های ویژه و ... در این بازی که طرفداران زیادی را درسرتاسر جهان به خود اختصاص داده است، گنجانده شده است. پس فرصت دانلود را از دست ندهید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با مافیا مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر, تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
admin بازدید : 561 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

1392/10/25 - تغییرات: نسخه جدید اندروید (v1.2.0g Offline) جایگزین شد.

نسخه ی جدید بازی آسفالت Asphalt 8: Airborne نسخه هوابرد یا همان آسفالت 8 که دارای 47 ماشین جدید و لوکس شامل وگاتی ویرون، لامبورگینی، فراری، پاگانی زوندا و ... می باشد. که شما میتوانید علاوه بر مسابقه در خیابان ها با پرش از روی سکو ها،می بایست در هوا نیز توانایی های خود را به چالش بکشید. نسخه هوابرد از جهات مختلف سرعت، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.
شما میتوانید با انتخاب 9 مکان مختلف از جمله، ونیس، صحرای نوادا، ایسلند و ... با دیگر دوستان خود به رقابت بپردازید. در صورت انتخاب حالت Career Mode میتوانید از 8 فصل و 180 مرحله جذاب بهره مند گردید. افکت های جذاب گرافیکی و صدا های واقعه ای موتور خودروهای ذکر شده و برگزاری مسابقات به صورت آنلاین با دیگر دوستان تا 8 نفر همزمان از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 668 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Strike Team v1.0.30 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Call of Duty Strike Team اندروید

بازی ندای وظیفه: تیم ضربت برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

Call of Duty Strike Team نسخه جدید بازی کال آف دیوتی است که برای گوشی اندروید که از پایه برای دستگاه های گوشی و تبلت کاربران ساخته شده، تجربه تماما جدید و متفاوتی از انجام بازی اول شخص و سوم شخص Call of Duty را به شما ارائه می دهد. اعضای تیم ضربت خود را در بازی انتخاب کرده و مهارت های آنان را پیش از آنکه به میدان نبرد در محیط های گوناگون بازی اعزام کنید، به طور کامل سفارشی سازی کنید. بازی Call of Duty Strike Team ویژگی انقلابی سوئیچ بین نمای حرکت و شلیک اول شخص و نمای سوم شخص حملات جوخه ای شناسایی و هماهنگی به صورت پویا را دارد.

بازی در سال ۲۰۲۰ انجام می شود و تنش در میان ابرقدرت ها بالا گرفته است؛ در یک حمله غافلگیرانه، ایالات متحده آمریکا خود را در جنگ با دشمنی ناشناخته می یابد. ماموریت شما در بازی Call of Duty Strike Team ، رهبری یک تیم عملیات ویژه مشترک در یک تلاش جهانی برای شکار کردن مسئولان این حملات است. در این راه قدم بردارید و بین حالت اکشن اول شخص و سوم شخص سوئیچ کنید. اعضای جوخه خود را به طور استراتژیکی با سلاح ها، تجهیزات و زره پوش ها سفارشی سازی کنید.

بازی در چندین حالت از جمله حالت چالشی (CAMPAIGN MODE) و حالت بقاء (SURVIVAL MODE) انجام می شود طوری که هر یک تجربه متفاوتی از بازی را ارائه می دهند. این بازی بر روی گوشی ها و تبلت هایی قابل نصب است که اندروید ۴ و به بالا داشته باشند و همچنین این بازی با دیتا قرار گرفته است و  شما کاربران می توانید بازی Call of Duty Strike Team را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت همه چی فورای  دریافت و بر روی گوشی یا تبلت های اندرویدی خود نصب و از بازی لذت ببرید.

admin بازدید : 563 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Crayon Physics Deluxe برای اندروید

 

Crayon Physics Deluxe v1.0.4 احتمالا شما این بازی را بر روی کامپیوتر تجربه کرده اید . این بازی در سبک پازل فیزیکی عرضه شده است و یکی از جالبترین و اعتیادآور ترین بازی های اندروید میباشد . در این بازی شما میتوانید براساس خلاقیت خود ، تمام بازی را پیش ببرید و به هدفتان که همان رساندن گلوله به ستاره است ، برسید .

هر مرحله از بازی ، براساس خلاقیت حل میشود و ممکن است صدها راه حل مختلف برای آن وجود داشته باشد . پیشنهاد میکنم بازی Crayon Physics Deluxe برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت همه چی فورای دانلود دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 518 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

soft98

در بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور Doodle Jump 2.1.0 باید با پرش به بالا و بالاتر بروید. بر سر راه خود با هیولاها و موجودات عجیبی برخورد می کنید که باید آنها را از بین ببرید و به راه خود ادامه بدید و رکورد هرچه بالاتری ثبت کنید. این بازی با وجود اینکه گرافیک بسیار ساده و کلاسیکی دارد، از خاصیت اعتیاد آوری بالایی برخوردار است!







دانلود بازی در ادامه مطلب ...

admin بازدید : 729 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود بازی Bus Simulator 3D شبیه ساز اتوبوس برای اندروید

دانلود بازی Bus Simulator 3D شبیه ساز اتوبوس برای اندرویدReviewed byAfshinonJul 25Rating:4.5

بازی Bus Simulator 3D شبیه ساز اتوبوس به عنوان یک بازی سرگرمی به شمار میرود که توسط اتوبوس های متنوع و مختلف در شهر ها و مسیر بین راهی ، ایستگاه های مشخص شده است که  مسافران را سوار میکنید و آن ها را به مقصد می رسانید . در بازی شبیه ساز بازی اتوبوس از ترافیک های خیابانی استفاده شده و همچنین میتوانید در مکان های زیبا از بازی عکس برداری کنید . بازی Bus Simulator 3D به صورت سه بعدی مناسب برای اندروید ۲.۱ به بالا می باشد .

ویژگی بازی Bus Simulator 3D :

- سه بعدی

- مناسب برای اندروید ۲.۱ به بالا

- استفاده از مسیر شهر ، روستاها ، صحرا

- اتوبوس های مختلف

- استفاده از ترافیک های خیابانی


( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ) 

admin بازدید : 882 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Color Draw For Kids v 4.0 – اندروید 

بازی Color Draw For Kids یکی از بهترین بازی ها برای لذت بردن از طراحی و رنگ آمیزی است که برای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ به بالا طراحی شده است . این بازی با انتخاب طرح های سیاه و سفید اولیه به همراه یک سه پایه ی نقاشی آغاز می شود, در مرحله ی بعد شما می توانید با انتخاب قلم و مداد رنگ های مختلف و همچنین تغییر شفافیت و کدورت به تزیین طرح خود بپردازید.  این بازی ۵۰ طرح اولیه دارد که البته می توانید طرح های بیشتر و جذاب تری را نیز خریداری نمایید. برای دریافت این بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


 

admin بازدید : 479 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوق العده جالب و سرگرم کننده Fruit Slice را برای شما عزیزان آماده دریافت قرار داده ایم. این بازی بسیار شبیه بازی معروف و دوست داشتنی Fruit Ninja می باشد. بازی دارای چندین حالت مختلف می باشد، هنچنین قابل نصب و استفاده برای گوشی های جاوا با روزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ می باشد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از سایت همه چی فورای دریافت نمایید.

Fruit Slice

 

 

(  برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 637 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار افکت گذاری روی صدا Ultra Voice Changer v1.15 – آندروید
نرم افزار جالب Ultra Voice Changer برای ضبط صدا و افکت گذاری روی آن میباشد. شما میتوانید با این برنامه صدای خود را ضبط و ۱۳ افکت مختلف بر روی آن قرار داده و آن را ذخیره نمایید. همچنین بلندی صدای ضبط شده را میتوانید تنظیم کنید.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 534 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی Stick Stunt Biker 2 از دنباله بازی پر طرفدار نسخه یک این بازی می باشد که بالای ۱۰ میلیون نفر  بازی کننده در سراسر جهان دارد . تو این بازی باید  مرحله های زیبا و جذاب تو محیط های مختلف رو پشت سر بگذراید و موتور های جدید رو آزاد کنید . این بازی روی آندروید ۲٫۲ و بالاتر قابل نصب است.

دانلود بازی Stick Stunt Biker 2 برای آندروید

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 798 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

با دوستانتان انگری بردز بازی کنید….هرکجا که می روید!

در این بازی رایگان شما می توانید با استفاده از گوشیتان با دوستان فیسبوکی خود رقابت کنید!این بازی دارای تورنمنت هفتگی با دوستانتان است و ببینید از بین برنز و نقره و طلا کدامیک را می توانید ازآن خود کنید.به علاوه شما می توانید روزانه جایزه دریافت کنید یا اینکه برای دیگران جایزه بفرستید.

         دارای تورنمنت ها و مراحل جدید هفتگی

        با دوستان فیسبوکی خود به رقابت بپردازید

       برای دوستانتان جایزه بفرستید ، آنها را به مبارزه دعوت کنید!

       دارای 4 پاورآپ

 

         دارای هدایای روزانه

       قابلیت یکپارچگی خودکار در فیسبوک

تصاویری از این بازی :

 angry birds friends Angry Birds Friends : سری جدید بازی انگری بردز برای اندروید

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 611 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

1

 

2XL Supercross HD بازی موتور سواری در جاده های خاکی می باشد . شما می توانید در حین بازی حرکات نمایشی و پرش های بینظیری انجام دهید . این بازی دارای سه مد بازی می باشد : مسابقه زمانی , تمرینی و مسابقه اصلی .

این بازی دارای ۸ نوع موتور مختلف و همچنین ۸ نوع راننده می باشد .بازی دارای ۴ نقطه دید می باشد که یکی از آن ها دید اول شخص است که بسیار جذاب است . شما می توانید با جسگر حرکتی نیز به کنترل موتورتان بپردازید که بسیار سرگرم کننده و جالب است .

بازی دارای جدول رکورد های جهانی است که می توانید رکورد خود را در آن ثبت کرده و با دوستانتان به رقابت بپردازید .

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 671 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

همانطور که از تیتر این نرم افزار مشخص است ، یک نرم افزار سراسر خنده و سرگرمی هست که مطمئنا شما و دوستانتان را به خنده وا میدارد!
چطوره با گرفتن یه عکس از دوست یا آشناتون اونو هر طوری که دوست دارید کچل کنید و یا قسمتی از موهاش رو با ماشین کوتاه کنید و اورا غافلگیر کنید!
پیشنهاد می کنم این هیجان زیبا را از دست ندهید…

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 566 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی بیایید گلف ۳ Let’s Golf 3 v1.1 که برای گوشی های آندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر می باشد دارای گرافیک خیره کننده و گیم پلی عالی می باشد که در آن شما در مسابقات مختلفی شرکت می کنید و پول بدست می آورید هم اکنون می توانید این بازی پرطرفدار و معروف آندروید را بصورت مستقیم به همراه دیتای بازی بصورت رایگان از سایت همه چی فورای دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 عکس   دانلود بازی بیایید گلف 3 برای آندروید

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 531 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Police Car Chase Prison Escape v1.6 - بازی موبایل تعقیب و گزیز

هیجان تعقیب و گریز دزد و پلیس را در بازی سه بعدی Police Car Chase Prison Escape تجربه کنید. این بازی با گرافیک عالی،‌صداهای جنجالی در پس زمینه و کیفیت بالا توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. ماجرا از آنجا شروع می شود که شما در نقش یک دزد حرفه ای و برای ادامه نقشه فرارتان یکی از پرسرعت ترین اتومبیل های پلیس را سوار می شوید و تصمیم دارید تا مهارت رانندگی خود را در خیابان ها و بزرگراه به نمایش بگذارید.کار شما چندان آسان نیست زیرا هر لحظه پلیس شما را تعقیب می کند و ممکن است دوباره در چنگال قانون اسیر شوید. قدرت تمرکز خود را افزایش دهید زیرا کتنرل اتومبیل با نهایت سرعت در بزرگراه های شلوغ و محیط تاریک و بارانی بسیار مشکل است. دوستانتان در طول مسیر بازی برای شما سوخت مهیا کرده اند تا بتوانید موتورهای توربو را فعال کنید و با کسب بالاترین امتیازها هم در بازی و هم در رقابت های جهانی پیروز شوید.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 694 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در این ساعت بازی ۳D Pool Game – دانلود بازی ۳ بعدی بیلیارد برای آندروید را برای شما کاربران عزیز همه چی فورای آماده کرده ایم . بیلیارد بازی بسیار زیبایی است که نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد که در آن مدل های مختلف بازی نیز با هم متفاوت هستند . قوانین بازی اسنوکر با دیگر بازی های مشابه بیلیارد متفاوت است . این بازی انواع تجهیزات و توپ های اسنوکر را در خود دارد و به بازیکن امکان بازی کردن یک اسنوکر حرفه ای و نزدیک به واقعیت را خواهد داد . خط راهنمای این بازی به شما کمک می کند تا ضرباتی دقیق و حساب شده به توپ ها بزنید و درصد خطای خود را کاهش دهید . ویژگی های این بازی ۳ بعدی   شامل گرافیک ۳ بعدی و بسیار زیبای بازی ، امکان اجرای بازی در حالت ۲ نفره ، قابل اجرا برای آندروید ۲٫۰ و بالاتر و … می باشد . پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید .

 

 


 دانلود بازی بیلیارد انروید

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 1492 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید اندروید مورچه له کردن مورچه کش برای گوشی اندروید

دانلود بازی مورچه آندروید

دانلود بازی مورچه های یا مورچه کش بازی زیبا و جذابی هست که مخاطب زیادی پیدا کردن شما در این بازی اندروید باید مورچه ها رو له کنید و به تدریج سرعت در این بازی زیاد شده . در این بازی باید مورچه ها را با انگشتتان بکشید . فقط باید حواستان باشد که زنبور های بدجنس را نکشید .این بازی برای بچه ها و بزرگ سالان بسیار سرگرم کننده می باشد و محدودیت سنی ندارد .

این بازی تا کنون در سراسر جهان بیش از 45 ملیون بار دانلود شده است که خود بازی مورچه ها را برای اندروید به یک بازی پرطرفدار تبدیل کرده است.

شما امروز میتوایند بازی مورچه کشی را از سایت همه چی فورای دانلود کنید.

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 1215 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود Counter Strike – بازی موبایل کانتر / انروید

بازی کانتر در ایران نیز مانند جاهای دیگر دنیا طرفداران فراوانی دارد و اغلب شما با آن آشنا هستید. حالا نظرتان چیست که این بازی را بر روی ابزار اندرویدی تان همه جا همراه داشته و با آن سرگرم شوید؟ به لطف توسعه دهندگان و برنامه نویسان سایت XDA، نسخه پورت شده و غیر رسمی اندروید این بازی عرضه گردیده است. هم اکنون آنها دو نسخه مختلف این بازی را آماده کرده اند. ورژن 5o برای استفاده در ابزارهای مجهز به اندروید 2‪.‬0‪+‬ است و ورژن 6p که بر روی اندروید 2‪.‬3‪+‬ قابل نصب خواهد بود. هر دو اینها کاملا شبیه کانتر استریک 1‪.‬6 هستند.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 513 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

در بازی جذاب Rope Escape شما باید از میان انبوه از درختان راهی برای فرار پیدا کنید. در این بازی هر چه سرعت بیشتری داشته باشید امتیاز بهتر و سکه بیشتری نیز بدست میاورید. هم اکنون میتوانید این بازی را برای آندروید ۲٫۱ و بالاتر از همه چی فورای دریافت نمایید.

بازی جذاب فرار هیجان انگیز برای آندروید Rope Escape v1.07

 

ویژگی ها :
- گیم پلی سریع و هیجان انگیز
- کاملا اعتیادآور ( بدون شوخی! )
- استفاده از کاراکترهای رنگارنگ
- قابلیت استفاده از افزایش دهنده های قدرت
- و …

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 406 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

در بازی Bridge Architect هدف شما ساخت پلی است که دارای مقاومت کافی برای عبور تعدادی اتومبیل باشد. به شما تعدادی ابزار داده می‌شود و شما باید پل خود را با ابزار موجود بسازید و سپس آن را تست نمایید و نهایتاً آن را برای عبور چندین ماشین آماده کنید. این بازی از موتور فیزیکی قدرتمندی بهره می‌برد، همچنین بازی دارای قابلیت‌ رسم پل با قلم است. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

bridge architect android بازی فکری ‌Bridge Architect 1.2.7   اندروید

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 772 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (1)

 

نسخه جدید تام گربه سخنگو Tom Loves Angela 1.0نسخه جدید تام گربه سخنگو Tom Loves Angela 1.0

 

نسخه ی جدید برنامه ی معروف تام گربه ی سخنگو اینبار به همراه انجلا عرضه شد! تام و انجلا دو گربه ی زیبا می باشند که با شیرین کاری ها و کارهای جالبی که انجام میدهند میتوانند تا ساعت ها شما را سرگرم خود کنند! همچنین میتوانند حرف های شما را با صدای خود تکرار کنند. 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 542 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کشتار ناتمام Overkill 2 v1.0 همراه دیتا

 

Overkill یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی برای دوستداران تفنگ می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا  باید با اسلحه هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار میگیرد، با دشمنان به مبارزه مسلحانه بپردازید. نشانه گیری دقیق و مدیریت بر مهمات خیلی مهم است چون ممکن است در بین درگیری، گلوله های شما به پایان برسد و تمام شدن مهمات در وسط یک جنگ، با خودکشی فرقی نخواهد داشت. بازی دارای مراحل متعدد و گرافیک بالایی می باشد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد

 


( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 2717 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (3)

توسط نرم افزار جوک که به دست برنامه نویسان عزیز داخل کشورمان ساخته شده شما می توانید انواع جک های روز را بر روی گوشی خود داشته باشید . این جک ها همچنین قابلیت ارسال از طریق sms را نیز داراست که دیگر نیاز به تایپ و نوشتن مجدد متن نیست . از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به آپدیت دیتابیس آن از طریق اینترنت اشاره  کرد که نرم افزار با اتصال به اینترنت دیتابیس جوک های خود را آپدیت کرده و جک های جدید را دریافت می کند . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی را داراست.

 

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 477 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 549 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازیModern Combat 4 Zero Hour v1.00برای جاوا

بازی Modern Combat 4 یک بازی بسیار جذاب از شرکت معروف بازی سازی Gameloft میباشد. در این بازی شما باید با شیوه های گوناگونی بجنگید و جنگاوران سر سخت را نیز از پیش روی خود بردارید.این بازی در سایز تصویر ۳۲۰×۲۴۰ طراحی و ساخته شده است.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 561 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Weaphones: Firearms Simulator v1.0.2

با استفاده از بازی بسیار زیبا شبیه ساز اسلحه به نام Weaphones: Firearms Simulator شما قادر خواهید بود که تمام اسلحه ها را با حسی متفاوت تر تجربه کنید . برای شلیک لازم است که دست را بر روی ماشه روی صفحه نمایش گذاشته و برای پر کردن اسلحه ی در اختیار باید حرکات جالب و بسیار شبیه به واقعیت انجام دهید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۲ به بالا عرضه شده است .

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 783 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Funny Mouth یکی از سر گرم کننده ترین نرم افزار های آندروید است که به وسیله آن میتوان شکل دهان و صدای هر کس را عوض کرد. مثلا شکل اسکلتی را انتخاب کنید و دوربین موبایل را جلوی دهان خود بگیرید و صحبت کنید تا هم صدایتان کلفت و شبیه به اسکلت شود و هم دهانتان!!!

Funny Mouth

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 691 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نام یک بازی جدید برای گوشیهای آندروید است. در این بازی آندروید شما وظیفه پارک ماشین را برعهده دارید. باید برای پارک ماشین عواملی همچون فضای پارک ،‌ کنترل سرعت و فرمان را در نظر داشته باشید. در هر مرحله نیز زمان مشخصی دارید که باید قبل از به پایان رسیدن زمان خودرو را پارک نمایید.

Parking King Android Game

Parking King | Android Game | Size: 7 MB | Direct Link

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 510 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

نام یک بازی ماشین مسابقه ای فوق العاده زیبا و جذاب برای گوشیهای موبایل با سیستم عامل آندروید است. در این بازی آندروید شما در محیطی کاملا کاغذی رقابت می کنید ، رعایت سرعت مجاز یک فاکتور مهم است و عدم رعایت سرعت مجاز موجب متوقف شدن شما می شود.

 

ماشین کاغذی آندروید

Paper Racing | Android Game | Size: 3 MB | Direct Link

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 511 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

در بازی جذاب Electric Pen به شما فقط یک قلم الکتریکی داده میشود. شما باید با دقت و مهارت خود قلم را از دیوار عبور دهید. بازی دارای ۳۰ مرحله میباشد که در هر مرحله به دیوارهای پر پیچ و خم میرسید. برای عبور دادن قلم کافیست از شتابسنج دستگاه خود بهره بگیرید. این بازی برای سیستم عامل Android 2.1 و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

admin بازدید : 526 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

اجرای مسابقه ماشین سواری Drag Racing 3D ۲.۰ – دانلود اندروید

http://dl.lxl.ir/91/10/2/Drag%20Racing%203D-www.lxl.ir.jpg

اجرای مسابقه ماشین سواری Drag Racing 3D – دانلود بازی رقابتی اندروید : تمامی توربوی خود را برای رقابتی دو نفره بین برد و باخت استفاده کنید رقابتی پر از استرس در خیابان های شهر

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 496 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقه اتومبیل رانی 1.007 Highway Rally برای آندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
بازی  ۱٫۰۰۷ Highway Rally مسابقه جنجالی با ۲۰ نوع آهنگ و جاده های گوناگون. هدف شما سرعت گرفتن بدون در نظر گرفتن هر چیز برای بدست آوردن پول و باز کردن اتومبیل های بیشتر است. این سرعت در نهایت به نفع شما تمام می شود. شما در بازی باید مدال های طلا, نقره و برنز را بدست آورید. گرافیک این بازی بسیار خیره کننده بوده و شما در حین بازی نیتروژن ها را احساس می کنید. با کسب پول می توانید موتور خودروهای خود را ارتقا دهید و همچنین آن را اسپرت کنید.

 

 

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 517 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

داشتن یک بطری نوشابه در داخل آندروید خود شاید تجربه ای بسیار جالب باشد و ما به شما میگوییم دقیقا همینطور است. یک بطری حاوی دلستر و یا نوشابه در گوشی موبایل خود دقیقا شبیه سازی شده مانند همان دلستر و نوشابه ای که در واقعیت در دستان خود دارید. تنها کافیست برنامه را روی آندروید خود نصب کنید و آن را بنوشید تا کم شود و تکان دهید تا حباب های گاز داخل آن خارج شده و کف کند و امکانات سرگرم کننده دیگر که حتما از آن لذت خواهید برد.

 ( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

admin بازدید : 464 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2 – اندروید

بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

 

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید )

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1906
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,305
  • بازدید ماه : 4,875
  • بازدید سال : 24,024
  • بازدید کلی : 1,223,312
  • کدهای اختصاصی